Hvjezdné války

61 14 2
                                    

A nastal posledňý vánočňý den. A je to tu. Den boje ve sportu zvaném fotbal! Vždycky, vždycky bil tým složenej z chlapcú fotbalystú, ale teť se osut rozhot obohatit tento mančaft hvjezdným ůtokem. Jenže... jak má takovej hvjezdnej ůtok vipadat?

Jak jinak než propojeňým dvou protipólů našý třýdy, aktývyjí a pasývyjí! A to se vyplatí. Rázem se naše třýda promněnila ve fotbalovej fanklub. Z každé skupiny se odebral jeden člen a vzňykl nový aktyvňe-pasyvňý útok, neboly hvjezdný útok!

A uš se múže virazit do boje. Náš hvjezdný tým hrál proti třem sylňejším a jednomu slabšýmu celku. Bohužel nudno dodat, že hvjezdný ůtok si zahrál jen v jednom zápase a ten s přehledem vihrál 3:0. Náhoda? Já mislým že né. 3 je přece magické číslo, takovej je počet aktývyjí i pasývyjí!

V ostatních zápasech jiš nehrál náš hvjezdný útok pospolu, ale i přesto porazil i takové gyganty jako je napřýklat tým rudouchů nebo tým blatouchů!!! S týmem ropušáků si poradil celkem s přehledem.

Ale za celím tímto sígem stála i ta nejsylňejší potpora, protože hvjezdný tým mněl i hvjezdou potporu! Paňý trenérka povýdala taktyku, trubačka přytrubovala, psychloška psychološkovala, vlajkonoška vlála...

Bil to krásný síg (víhra ňemecký), ťešíme se na další, jiš fšak bez týmu rudouchů.

AktývyjeKde žijí příběhy. Začni objevovat