Týna - člověk, nebo aktývie (část 1.)

117 15 0
                                    

V této části knihy se budu snašit dělat co nejmýň pravopysných chyb, protože to bude nejdůležitější poselství světu a navýc mě o to mnoho z vás žádalo (1).

Doporučuji slabším povahám opustit tento temný kout (w)odpadu a podívat se radši na maj litl poný, neboť zde budou líčeny a dopodrobna rozebýrány kruté nástrahy budoucnosti...

Všichni si určitě mislíte, že aktývie jsou jen aktivní studenti, ale věřte, není tomu tak. Ano, budoucnost této společnosti se ubýrá smněry, o kterých se bježnému smrtelníku může jen zdát. Totiž její vůdkyně, Týna, není jen milá mladá dívka, jak jste mohli přetpokládat, ale pravé, nefalšované vťelení aktývie. Stala se ovšem taková drobná věc, při které svou identytu prozradila.
Stalo se to právě při hodině, při které by to nikdo z vás nečekal.

Při němčině!!!

Určytě se ptáte: „Můj ty smutku a zármutku, co se stalo?“ A já vám to povím.

Všichni si doteď mysleli, že aktývie jen píšou a čtou napřed, leč co byste se nigdy nenadály. Aktývie i napřed slyší.

Dělali jsme nepatrné cvičení (německy úbunk) při hoďině a mněli sme číst a pak poslechnout nahrávku a vybrat správnou možnost a doplnit ji do toho textu, však když četla Týna...

(Pokračování příště. Škoda, že tu nejde pustit ta dramatická hudba, protože vím, že byste omdlévali napětím. Také vím, že ten další díl potřebujete nejvíc k životu, protože tam bude rozuzlení a předpověď budoucnosti, takže sem napráskejte co nejvíc hvězdiček ať se ho vůbec dočkáte.)

AktývyjeKde žijí příběhy. Začni objevovat