Kruháče a jiné tylápyje

24 9 0
                                    

Tak a teť vám ňeco povym! Přyhoďyl se nám toťyš takovej menčí škandál!! A teť nemislim tu párty aktývyjý v restauracy po devátý hoďyňe, ani to aktyvňý sfalšováňý vísletků ameryckejch volep - igdyš řeknu vám, ta pencylványje nám dala fak zabrat... vo gregoryji nemluvje - ne to nemislim. Přyhoďylo se totíš mnohem něeeco horšýho! Jesli se řaďýte mezy vjerné čtenáře aktývyjý, jisťe si pamatujete, že sem vám onehdá v jedný kapytole slýbyl, že vám ňegdy v budoucnu povym jak Týna zachráňila Holčičku alyjas adidas tobyjas kotě na kruháčy přet medvjedem!!! No a samože sem na to jako správná aktývyje zapomňel... Jenže koťe má samože také ješťe jinou pylnou kamarátku (jenže ta neňy stoho ďyvnýho mňesta a niktero ju vžyvoťe nevydělyl (snat krom koťete)) no a ta imogynárňý kámo sy jako správná čtenářka vipisovala z ďýla poznámky a chťela z Aktývyjý maturovat a zrovna dyš určovala tropy a figury... Tady mislim že je to blbje, protože tripy patřý do zemáku potašmo ťeláku a figury do tanečňých... Ale paňý učitelka je algemajn, tagže to po nás chce. No prostě si náhle šimla, že tu ňeco nehraje a okamžyťe poslala koťeti telegraf že gde je ta kapytola vo kruháči zmedvjedem a koťe mňe na to hnet upozorňylo takže to tu bude. Ťýmto našý imagynární kámošce a čtenářce vosobňe děkuji, pozdravujuju a přeju jý, abi ješťe dlouho egzystovala.

Výte... ano. Je tomu tak. Koťe vopravdu dělalo autoškolu. Uš je tomu taky pár neďel co dosáhlo ňekolyka jednotek led vot svýho narozeňý. A tedy si zacupytalo gdoktorce a ta mu zakrula vočýčko a prej: jakou vydíš barvičku kotě? A koťe: růžovou! A vona tak tady máš razítko a padej! No a tak kotě jezďylo autem s pánem co rád nandává a tedy rát jezďý do mňestyse, gde je ten kruháč! Ale jelykoš kotě a kruháče njde dohr., tak stoho mňelo dycky minytrauma a muselo s náma celý přestáfky pařit hilklymb, coš je hra mooooc prospješná pro adepty řydícího prúkazu! A pařily sme hlavňe teda neon no a tam máte - dyš ste faaakt dobrý jak ďýfka - prostě takovej kruháč co se točý, ale nesmý vám dojýt benzýn ani nesmíte spadnout přýmo do ďýry jako kotě často. Hm, nedopadlo pak na všechny čtyry... :'( No a kotě sy přitom kruháči dycky spomňelo na své pokusy a dycky na to pak spomýnalo. Teda až do tý doby, neš nás Týna donutila přestat pařit tu... Hru.

No a stoho právje vzňykla ta slavná báseň, kterou napsala ďýfka při testu, fkterym nás paňý učitelka nudila napsat ňákou básňyčku. No a ďýfka psala mymojiné vo kotěte problémech na kruháčy, že ho tam přepat medvjet, kterýho sem já s Matějčkem škodolyp. pustil sklece, a vono sy uš nevjedělo rady. No a do ďejáku se zapsala hlavňe tato část: „Týna přiběhla rychle, provedla výpočet z krychle!“ Čýmš tedy koťe zachráňyla! Tolyk tedy k básňy, který část sem s laskavým propučeňým zveřejňyl zde a která vobleťela svjet!

Coš my připomíná jedno slavné ďýlo Žážaka Rusóa, načeš sme psaly pýsmenku ze ZSV! No jenže jak koťe bilo celé skonfudované tak místo "Emyl čily o víchovje" napsalo "Emyl čily o přýroďe" coš samože přýmo vede k tytulu "Emyl čily o dopravje"!!! Chudák Žážak, von toho Emyla moc dobře nevichoval, protože na něj pustil průvan dyš rozbyl vokno, no a pak dostal rýmu a nemoch do školy. (Holčičky teť splnahrdla plačou nat osudem Emyla :'( ale ten nedopat nejhůř, prže fšechny svoje vlasní ďeti strčil Žážak do syročince... Hm.) No pak vodjel do džungle gde dostal nemoc a zistil, že fšechno neni tak ůžo jak žůžo bůžo, jenže tohle uš je spýš votáska morálologyje a ne základú spolěčeňských vjet. Tolik tedy k Emylovy.

Tak abich tomu dal ňákej cuzamunfasunk, koťe nakonec tu autoškolu uďelalo - teda aš na to že jednou musilo bejt tažený na provaze... A ďýky hilklymbu sme se hravje naučily ovládat auto aj já s ďýfkou, potažmo holka, co chce zavřýt vokno čilybily holčička dvje. Bohužel Gylgameš s Týnou s náma hilklymb nehrály, tedy řidičák dodnes nemaj, ale nesmutňete! Týna si ho pak uďelá společňe s řidičákem na vrtulňýk a sťýhačku a pak spolecňe poleťýme vobsadit Aktyvystán a nastolýme tam konečně slavnou vládu aktývyjý!!! (Ale vo tom (snat) jindy, ale nic vám neslybuju, prže na to stejňe hnet zapomenu) Tak ale vy hlavně teť nezapomeňte: moje rada zňý, hrajte pylňe hilklymba a jezděte bespečňe! Jo a dejte pozor ať nezahučýte přýmo do ďýry v neonovym mostu!!

AktývyjeKde žijí příběhy. Začni objevovat