Leňča na úťeku

31 14 0
                                    

Armáda český republiky pátrá po ňekolikaleté Leňče z toho ďyvnýho mněsta, kde je ta škola. Je visoká asi dvacet půldnů na desátou a šyroká něco kolem pjeti osmitýdnů bez středy. Ten kdo ji dopadne dostane koš plný jahod. Pokud jí bude někdo pomáhat v ůťeku tak bude muset za trest vidrhnout okapi v celym tom ďyvnym mněstě a i v tý vesnici, kde ta škola neni. Paňý Polífková jí nařkla ze spolupráce s krtky, co se prohrabaly do jejího obíváku zrovna kdyš se ďývala na televizňý novyny a sežraly jí její oblýbený kokosový šyšky v rybýzovím rosolu a žrádlo jejího macýka.

Chudák Leňča. Teť se schovává ňegde v lese nebo v ďýře a musí počkat neš se celá záležitost objasní. Je totiš obvyňená nevyně. Paňy Polífková si na ňu zasedla, protože ju nepozdravila, když se schovávala v kanále.

Jako důkas týhle spolupráce vitáhla paňy Polífková to, že viděla Leňču, kdyš šla domu z drbárny, jak schovala jednoho krtka v kapse. Ten jí prý rozkousal památeční zásťeru po praďedečkuvi, v níž pekl buchty a bábovky svý manželce a zároveň dceři a matce. Toto pozorování použila paňy Polífková proti nebohý Leňče. Ale v naší republice jsou soudy nanejvíš rychlý a proto se celá záležitost rychle objasní.

Kdový jak to dopadne...

AktývyjeKde žijí příběhy. Začni objevovat