No to výte, ta polytycká přesvječeňý sou různá. Ot těch nejmenčích aš po ta nejvječí. Ale mislým že holka co chce kašdýho kousnout patří mezy ta mýrná. No to vjeřim ona totiš obďivuje komunyzmus. Ona je svojnatá, že ona vý jaký je to zlo, ale stejňe obďivuje jak se taková ptáko ... pardon ... vlčina múže ešťe udržet. A kdybi ste jej mrkly do sešitu, hle, pýsmo hrbaté, jehoš háček hvjezd se dotýká - a to doslova, pokud se teda nedotýká srpu, nebo klaďyva.
To výte, Týna to je zapřýsáhlá ďevečka a aktývyje a vona stejňe ty hvjezdy moc nemusý. Chce rači zastavyt víchodňý proudy do ameryky a tam se sama usýdlit a pjestovat kukuřicu. Ne, to nevym, ale mislym, že to tak bude. A výte vi co? Ona toťyš nesnášý hvjezdy tak moc, že my ani pod přýbjehy tady na aktývyjích nedá hvjezdu. Já vam to prozraďym. Ona tomu říká objektyvyta, ale ostatňý spýš hvjezdofóbyje. Tak je na tom zle.
Ješťe abich se vráťýl k tý holce, co každýho kousne. No mi jako nezisková organyzace aktývyje, sme chťely zahrát ďyvadlo. No to bilo tak, mněly sme tři hoďyny fiziky a to je celkem nezvladatelné ... No a kdyš pomynu, že jedna holka s mobilem zamněňyla setrvačník za konečník, tak to bila celkem nuda. A mi sme jako osvježeňý chťely zahrát ďyvadlo o socyjalystycký karkulce, ale paňý učitelka třýdňý nám to zatrhla, ona se toťyš naroďyla, když to tu bilo a užila si to tak moc, že na komunysty dostala alergyjy. No ale přectavte sy, komunysty volý spýš babyčky, no ale naše paňý učitelka třýdňý neni žádná babyčka. Ty babyčky sou zvláštňý...
Z toho ďyvadla ňyc nebilo.
Dneska paňý učitelku na ňemčynu popadl skvjelej nápat! Dát si k socyjalystyckýmu komunystyckýmu fylmu popkorn. Prašyvej kapytalystyckej popkorn. Kdyby bilo na mňe tak já proti popkornu a ani kapytalyzmu ňyc nemam, ale chudák holka, co bi každýho kousla, ta z toho intuytyvňe omarodila ... Dej jí Stalyn vječnou slávu, statečňe se držela, jako žena z ocely. No, přýšťe aš se budem ďyvat na ňákej ameryckej akčňý fylm, tak nám paňý učytelka možná přynese boršč, aby to bila pjekná harmonyje, jako kdyš má naše třýda hudepku.
No tak my sem nezapomeňte mrsknout hvjezdu, pokud nejste Týna, nebo nemáte hvjezdofóbyjy, a užyjte si dneska noc. Koukňete se na hvjezdy a možná uvyďýte i souhvezďý srp a klaďyvo...
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!