Selamm.
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sizlerle Üsame hakkında konuşmayı özlemişim :') Bence güzel başladık. Daim olması dileğiyle. Keyifle okuyun.
▪️
"İyiyim annecim."
Telefonu çalışma masamın üzerinde sabitledim. Yurda geleli daha yarım saat olmuştu. Hızlıca duş alıp annemi aramıştım. Hala çok güzel olan narin yüzüne sevgiyle baktım.
"Okul nasıldı?" diye sordu yüzünde eksik olmayan gülümsemesiyle.
"Güzeldi." dedim sadece. "Rıdo nerede?"
"Babanla yürüyüşe çıktı." dediğinde onu göremeyeceğim için dudaklarımı büzdüm.
"Başını okşa benim için." dedim özlemle. Daha bir hafta olmasına rağmen köpeğim Rıdvan'ı çok özlemiştim. Evet Rıdvan, namı değer Rıdo. "Selimcik nerede?"
"Yeni geldi okuldan. Odasındadır."
"Anladım annecim. Babamı öp benim için." dedim ve ona sesli bir öpücük gönderdim.
"Tamam Çileğim. İyi akşamlar."
Çağrıyı kapattığım anda panelde beliren mesajı gördüm. Hüma'nın tabiriyle 'Esmer bomba' yazmıştı. Gözlerimi devirdim. Anca mı görmüştü mesajı?
0541*
Değil, travesti o.Gözlerimi irice açtım. Dalga geçiyordu herhalde. Hala çevrimiçiydi. Mesajını Hüma'ya ilettikten sonra sohbete geri döndüm.
Ben
Güzel tercih.
Gay artık demode oldu.Mesajımı beş saniye geçmeden gördü. Umarım kim olduğumu öğrenmezdi.
0541*
Erkek misin?Ben
Yo, kızım.0541*
Hadi çözül.
Ne diye sordun Saffet'i?Kaşlarımı kaldırdım. Demek arkadaşının adı Saffet'ti. Hemen Hüma'ya bunu da yazdım. Ardından sohbete geri döndüm.
Ben
Bağlı değildim ki çözlüleyim.Mesajı yazdıktan sonra kıkırdadım. Birkaç saniye çevrimiçi kaldı ve mesajıma görüldü atıp WhatsApp'tan çıktı. Çok da umurumdaydı!
Yemek saatinin geldiğini fark ettim ve üzerime kalın bir hırka alıp siyah çoraplarımı taytımın üzerine çektim. Kız yurdu rahatlığı.
Şimdi evde olsaydım babam tavuk sote yapardı. Elimde yemek tepsisi ile boş bir masaya yürürken yüzüm asıktı. Mercimek çorbamı yudumlarken telefonum çaldı. Hüma arıyordu. Aslında bu konuyla ilgili konuşmak istemiyordum ama hevesi zaten kırılmıştı.
"Efendim?" diye açtım telefonu.
"Çok teşekkür ederim Ecrin." dediğinde sanki beni görüyormuş gibi başımı salladım.
"Rica ederim." dedim ekmeğime ısırırken. "İlk ve sondu zaten."
"Adı da güzelmiş ama." Başımı iki yana sallarken salatamı yemeye başladım.
"Bence bulaşma hiç. Adam gay değil muhtemelen ama ya sevgilisi var ya da sevgili istemiyor." Tespitim buydu. Arkadaşı sevgili istemediği için insanlara kendini gay diye tanıtıyor olabilirdi.
"Öyle mi dersin?" diye sordu. Cevap vermedim. "Neyse afiyet olsun sana. Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz." dedim ve telefonu masaya bıraktım. İçimden bir ses Hüma ile yakın olacağımızı söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Teen Fiction"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021