Geldik <3
Yorumlarda görüşelim kahveseverlerim ❤️
Bölüm şarkısı : Burcu Güneş-Aşkın Beni Baştan Yazar 🎵
Keyifle okuyun.
🔸
Kahvemi yudumlarken karşımda oturan Hüma'yı izliyordum. Bugün son sınavımızı olmuştuk. İçim rahatlamıştı çünkü bir ay boyunca sınav derdim yoktu. Tabi ki bu rahatlığımı tüm dersleri geçmiş olmama borçluydum.
Öye yandan geçen haftasonu Hüma'yı arayıp Saffet'le ne konuştuğunu sorduğumda sınavlar bitene kadar Saffet'le ilgili konuşmak istemediğini söylemişti, saygı duymuştum. Şimdi konuşmanın tam zamanıydı.
"Sınavlar bittiğine göre konuşabiliriz artık değil mi?" diye sordum muzip bir sesle.
"Anlatacağım ama yargılama olur mu?" Sesi endişeliydi. Söyleyeceklerine vereceğim tepkiden korkuyordu anlaşılan.
"Bu durumda hoşuma gitmeyecek bir şey yapmış oluyorsun?" dedim sorgulayıcı bir sesle.
"Aslında ben yapmadım." dedi. "Saffet..." Bakışları masanın üzerinde birleştirdiği ellerine indi. Utanıyor muydu o? "Geçen haftasonu beni öptü."
Gözlerim faltaşı gibi açıldığında Hüma etrafa bakındı. Kafe oldukça sakindi, birinin duymasına imkan yoktu.
"Öptü mü?" Sesim kısıktı. "Sadece geldi ve seni öptü öyle mi?"
"Konuşuyorduk ve birden dudaklarıma yapıştı." Aniden içimde öfke belirdi. Saffet'e mi yoksa Hüma'ya mı kızmıştım bilmiyordum ama olmaması gerektiğini düşündüğüm bir şey olmuştu.
"Buna hakkı yoktu." dedim kaşlarımı çatarak.
"Asuman'ı unutmadığını düşünüyorsun." dedi kırgın bir sesle.
"Dürüst olmam gerekirse Asuman'ı değil yaptığı ihaneti unutmadığını düşünüyorum. Kim olsa unutamaz."
"Sen de söyledin işte, Asuman'ı unuttuğunu düşünüyorsun. Ben de buna inanmak istiyorum." Masada bana doğru eğildi. "Mutlu olmak istiyorum artık Ecrin."
"Canım benim, mutlu olmayı çok hak ediyorsun. Buna senden daha fazla inanıyorum ama Saffet'in yerinde olsaydım, eğer sevgilim beni yakından tanıdığım biri ile aldatmış olsaydı kolay kolay bir kıza güvenip ilişki yaşayamazdım."
Yüzündeki heves kayboldu. Buna ben sebep oldum biliyorum ama dost acı söylerdi.
"Yani benimle öylesine mi birlikte olmak istiyor?"
"Sadece içimden geçen bu. Normal şartlarda sana kolayca güvenmemesi gerekiyordu çünkü henüz yeni sonu kötü biten bir ilişkiden çıktı."
"Haklısın ama inanmak istedim işte. Bir şans vermek istiyorum."
Onu daha fazla üzmemek adına zorla da olsa gülümsedim. "Her şey gönlünce olsun. Senin mutluluğundan başka bir şey istemem biliyorsun." Başını salladığında ben de arkama yaslanarak telefonuma uzandım. "Bu güzel haberi kızlara ben veriyorum o zaman." Yüzüne hemen bir gülümseme yerleşti. O kadar hevesliydi ki sözlerimle onu daha fazla kırmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Genç Kurgu"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021