Artarak büyüyoruz :,) Güzel yorumlarınız beni sürekli yeni bölüm atmaya itiyor. Yorum bırakmayı unutmayın
Keyifle okuyun. ❤️🔸
Sarı saçlarımı kolayca tararken aklıma Altın geldi. Dudaklarımı büzdüm. Babamın kedisi ben yedi yaşındayken ölmüştü. O kadar üzülmüştü ki, amcamlarla Altın'a benzeyen bir kedi aramıştık fakat annem bunun babama iyi gelmeyeceğini söyleyince vazgeçmiştik.
Zeytin.
Zeytin anneannemle yaşıyordu. Evimizde Rıdvan olduğu için Zeytin çok fazla huysuzluk etmeye başlamıştı. Ben Rıdo'dan vazgeçemedim. Çünkü benim sahiplendiğim ilk köpeğimdi. Annem de fedakarlık yapıp Zeytin'i Muğla'ya göndermişti.
Aynada kendime son kez baktım. Bugün cumaydı ve dersten sonra Hüma ile o kafeye gitmeyi planlamıştık. Hüma'ya değer vermeye başlamıştım ve üzülmesi artık umurumdaydı. Bir erkeğin peşinden bu kadar koşacağımı hayal edemiyordum. Yine de kınamak istemedim.
Sırt çantamı boşaltıp haki, küçük çapraz çantama telefonumla cüzdanımı koydum. Notlarımı mavi kapaklı dosyama koyup elime aldım. Bu hafta odamdaki herkes gelmişti. Çıkmadan önce hüsranla odaya baktım. Üçü de uyuyordu. Kapıyı sessizce çekerken zihnimde dün gece dinlediğim şarkı çalmaya başladı.
Kefen giydim, kendi elimle
Dırın dırın🔸
"Günaydın." Bakışlarımı kaldırıp gülümseyip yanağıma eğilen Hüma'ya baktım. Yanağımı yumuşak bir şekilde öpüp yanımdaki sıraya yerleşti. Beni ilk defa öptüğü için şaşırmıştım.
"Günaydın." dedim. "Bugün çok şıksın." Omuzlarını açıkta bırakan lacivert bir kazak ve siyah deri pantolon giymişti.
"Ecrin ben gece yeni bir karar aldım." dediğinde telefonumu masaya bırakıp ilgimi ona verdim.
"Neye karar verdin?"
"Reha'ya anatomi çalıştırmayı teklif edeceğim." Kaşlarımı kaldırdım. Reha aracılığıyla Saffet'e yaklaşmayı deneyecekti.
"Ya sevgilisi varsa?" diye sordum ciddi bir tonla.
"Öğrenmem lazım işte. Bugün kafedeyken konuşacağım." Notlarını çıkarırken duraksadı. "Bugün stajları vardı. Umarım biz oradayken gelirler."
Bir şey söylemeden önüme döndüm. Bu işin sonunda Reha ile arkadaş olursak numara olayını nasıl açıklayacaktım? Hüma'ya tek git diyesim geldi ama yapamadım.
Öğlen yemekhane yerine kantinde yemeye karar verdik. Hüma kendine sandviç, bana da kaşarlı tost yaptırdı. Bir elimde tostum diğerinde telefonumla anatomi grubuna biz dersteyken atılan mesajları okuyordum.
Faysal Hoca
Gençler günaydın.
Pazartesi günü dokuz kişiyi sözlü yapacağım.0538*
Hocam neden 10 değil?Faysal Hoca
Onuncu kişi sabit.
Hazır mısın Reha?Sırıttım.
Reha hala cevap vermemişti. Birden bana mesaj geldi: Reha'dan. Tostumu ağzımda yuvarlarken aynı lokmayı otuz keredir çiğnediğimi fark ettim.
0541*
Bir şey soracağım?Ben
Evet?0541*
Anatomi dersinde en önde oturan bir kız var.
Sarı saçlı şirin bir şey.
Adını biliyo musun?Ekrana irice açılmış gözlerle bakarken hızlıca Hüma'ya baktım.
"Bana beni soruyor Hüma." Bana sorgulayıcı bir bakış attığında ekranı ona çevirdim. "Anatomi dersi için soruyor herhalde." Mesajları okudukça yüzüne bir sırıtış yerleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Teen Fiction"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021