Biz geldik <3
50 bin okunma için teşekkür ederim, umarım finale kadar yeni kahveseverler ile birlikte ayrılmadan ilerleriz.
Yeni bölüm günümüz sizlerin isteği üzerine cuma oldu. Bir tane de olsa yorum bırakmayı unutmayın, sizleri seviyorum.
Bölüm şarkısı: Kaan Boşnak-Bırakma Kendini 🎶 senaakbulut32 çokça kalp
Keyifle okuyun.
🔸
Görsel gittikleri evin temsili fotoğrafıdır :)
"Kuş sütüyle beslerim seni!" Alp'in şarkısına seslice güldüm. Yola çıkalı bir saat olmuştu. Başta sessiz sessiz ilerliyorduk ama Hilal sıkıldığını söyleyince Alp nedense konser vermeye başlamıştı. Uzanıp radyonun sesini kıstım.
"Alp daha güzel söylüyor." dediğimde Reha'nın sırıttığını gördüm.
"Anca bu kadar oluyor." dediğinde başımı çevirip arka tarafa baktım. Hilal ve Alp'in ortasında uslu uslu duran Rıdvan'a öpücük attım. "Yalnız ben Rıdo'yu çok sevdim."
"Ben de ya!" Hilal Alp'i destekledi. Annemle anlaşmıştık. Rıdo'yu Bursa'ya götürmeme izin vermişti ama İzmir'e dönerken yanımda götürmeyecektim. Üstelik İzmir'e dönmeden önce toplu yemek yememizi istemişlerdi, herkes onaylamıştı.
"Üzgünüm." dedim camdan dışarı bakarken. "Rıdo ile ilgilenemeyiz, her gün okulda olacağız. Annem burada her gün gezmeye çıkarıyor onu."
"Neden Rıdo?" diye sordu Reha. Aklıma gelince güldüm.
"İlkokuldayken Rıdvan adında bir öğretmenim vardı. Papağanının ismi Ecrin'miş."
Hilal güldü. "İntikam almak için mi öğretmeninin adını koydun yani?"
"Hayır, o da çok konuşan yeğeninin ismini vermiş kuşuna ama ben o zamanlar idrak edemedim." Arkaya dönerek anlatmaya devam ettim. "Çok konuştuğumu düşündüğü için Ecrin koyduğunu düşündüm. Sonra da ona dedim ki: Eğer bir gün kuşum olursa ben de adını Rıdvan koyacağım."
Hilal gülerek "Ecrin ya, alemsin." dediğinde Alp de başını salladı.
"Annemlerin kuşu yeni öldüğü için almama izin vermediler, ben de nihayet yıllar sonra köpek sahiplendim." Omzumu silktim. "Öğretmenimi bir daha görmedim ama söz verdiğim gibi adını Rıdvan koydum." Uzanıp Rıdo'nun başını okşadım. "Kötü bir niyetim yok ama. İsmini ona yakıştırıyorum."
"Bence de yakışıyor." Reha'ya kısa bir bakış atıp önüme döndüm. Alnına her ne olduysa gittiğimiz yerde onunla konuşacaktım. "Benzinlikte duruyorum." diyerek telefonunu aldı ama elinden aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Ficção Adolescente"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021