Biz geldik <3
Önceki bölüm yorumlar neredeyse %80 düştü, niye öyle oldu bilmiyorum. Bu bölüm telafimiz olsunn :) Önceki bölümü yıldızlamadıysanız bir koşu yıldıza basınız ✨
Biraz boşladım ama kısa da olsa her hafta bölüm attım. Yoğun iki hafta geçirdim anca doyurucu bir bölüm yazabildim. Yorum bırakmayı unutmayın, sizleri bölüme alayım.
Bölüm şarkısı : Aşk Eşittir Biz 🎶
🔸
@süleymanalmdr Maviyi en güzel sende gördüm.
@iamhüma Gökyüzü daha güzel, iyi bak.
@süleymanalmdr Bakıyorumdur belki.
Ağzım açık kaldı. Hemen arkamda Hilal ve Münire dikiliyordu. Hüma'nın dün akşam attığı fotoğrafın altına Süleyman'ın yazdığı iltifat ve Hüma'nın ona cevabı hepimizi şaşırtmıştı.
"Yani şimdi Süleyman demek istiyor ki..." diye söze başladı Münire. "Sen gökyüzümsün."
"Ya da sana bakınca gökyüzünü görüyorum." diye devam etti Hilal.
"İkisi de aynı." dedim. "Manita mı oldu bunlar yani?"
"Hayır ama flört ediyorlar belli." Münire'ye başımı salladım.
"Bence de."
İzmir'e döneli 3 gün olmuştu. Dicle ve Hilal bugün okula başlayacaktı. Zaten evi toplarlamıştık. Ufak tefek eksikler vardı. Münire ve ben birlikte halledecektik. Hüma'ya erken dönmesi için baskı yapmıştım ama pazar günü geleceğini net bir şekilde söyleyince daha fazla üstelemedim. Zaten pazara üç gün kalmıştı. Biraz daha kafasını dinleyebilirdi.
"Gelince konuşuruz artık." Dicle atkısını boğazına sararken Hilal de kitaplarını toplamaya başladı. "Çıkalım bir an önce."
"İyi dersler." dedim ve Hüma'ya mesaj attım.
Ben
Gökyüzü ve mavi?Hüma
Bir şey olduğu yok ya.
Konuşuyoruz öyle.Ben
Flörtleşiyor gibi geldiniz deee ;)Hüma
Çok iyi biri ama ilerisini düşünmüyorum hala.Ben
Aceleci olma zaten.
Yüz yüze daha iyi konuşuruz.Hüma
Bence de ❤️"Akşam ne yapalım?" Münire'ye döndüm. "Geldiğimizden beri dışardan yiyoruz."
"Doğan restoranından yemek ayarlasın bize." dediğimde gözlerini devirdi.
"Küsüm ben onunla." Dolabı açıp içindekilere göz gezdirdi. Mutfak alışverişini henüz bitirmemiştik.
"Neden ki?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Teen Fiction"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021