Merhaba,
* Önceki bölümdeki yorumların %80 ini karşılayan beş kişiye içtenlikle teşekkür ediyorum. 213 kişinin voteleyip 150 sinin yorum atmaması dışında bir sorun yok. *
Bölüm şarkısı : Mavi Gri - Ben Sende Yandım 🎶
Keyifli okumalar
🔸
Uyandığımda ilk yaptığım şey perdeyi açıp dışarı bakmak oldu. Tahmin ettiğim gibi gece boyu kar yağmıştı. Her yer bembeyazdı. Münire hala uyuduğu için perdeyi kapattım. Gece 2'ye doğru uyumuştuk. Biz odaya geldiğimizde Haydar ve Alperen hala ayaktaydı.
Sessizce kapıyı açıp koridora çıktım. Evde hiç ses yoktu. Elimi yüzümü yıkayıp odaya geri döndüm. İyi ki annemin zoruyla da olsa yanıma kalın kıyafetler almıştım. Boğazlı mor kazağımla siyah pantolonumu giyip omzuma şal aldım. Acaba Reha uyandı mı ki? Odadan çıkmadan önce yatağa oturup Reha'ya mesaj attım.
Ben
Uyandın mı?İnterneti açıktı ama uyuyor da olabilirdi. Cevap beklerken Hüma'ya da yazdım. Dün birkaç kere aramıştım ama bana mesajla dönmüş ve "Kendimi iyi hissetmediğim için gelemeyeceğim." tarzı bir cümle yazmıştı.
Ben
Hüma?
Uyuyor musun? Merak ettim seni.Hüma
Uyandım, Şeyma'nın okulu tatil. Birlikte alışverişe çıktık.
Gece nasıldı?Ben
Güzeldi ama keşke sen de olsaydın.Hüma
Keşke, gelmek isterdim ama iki gündür başım ağrıyor.
Yeni yeni geçiyor.
Düşünmekten herhalde.Ben
Onu mu düşünüyorsun?Hüma
Birçok şeyi ama endişe etme kafam rahat aşkım. :)
Yazarım yine öptüm.Ben
Öptüm :*Umarım dediği gibi iyiydi. Artık üzülmesini istemiyordum; hiçbirimiz istemiyorduk. Reha'dan haber gelmeyince telefonu cebime koyup odadan çıktım. Alt kat hala sessizdi. Parmak uçlarımda merdivenleri indim. Ayağımda terlik olduğu için ses çıkabilirdi. Duvarın arkasına geçip başımı uzattım. Doğan ve Haydar iki kanepede mışıl mışıl uyuyordu. Şöminenin önünde kıvrılan Alp'i görünce şaşırdım. Minderlerin üzerinde uyuyordu.
Odaya çıkmamış mıydı yani?
Sırıtıp merdivenlere yöneldim. Reha odasında yalnızdı demek. Kapısının önüne geldiğimde sessizce kolu indirip içeri girdim. Reha tek kişilik bir bazada uyuyordu. Yüzüstü ve duvara dönük yattığı için ifadesini göremiyordum. Yavaş adımlarla yatağa yaklaşırken etrafa bakındım. Masanın üzerindeki çerçevede Reha ve bir oğlan çocuğunun fotoğrafı vardı. Oktay olabilir miydi?
Yatağa gitmekten vazgeçip çerçeveyi elime aldım. Reha kolunu çocuğun sırtına dolamış, içten bir şekilde gülüyordu. Çok güzelsin Reha, hep böyle gülümse olur mu?
"Beyza?" Çerçeveyi bırakıp arkama döndüm. Reha uykulu uykulu bana bakıyordu. Gülümseyip yanına gittim.
"Günaydın!" Eğilip yanağını öptüm, gülümsedi.
"Günaydın." Duvara yanaşıp yorganı kaldırdı. "Gel uzan yanıma." Terliklerimi çıkarıp yanına uzandım. Yan dönünce ikimiz de yatağa sığmıştık. "Yüzümü yıkasaydım aslında." dedi gözlerini kapatıp. Şakağındaki banta dokundum. Kaşları çatılacak gibi oldu ama hemen gevşedi. Yarasından öptüğümde kolunu belime doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Teen Fiction"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021