KK🔸5

3.3K 372 122
                                    

Ben geldim. :-*

Hızımı alamamıştım biraz ara vereyim dedim baktım ki daha üç gün olmuş. Hazırda bölüm olunca böyle oluyor iştee.

Neyse keyifle okuyun. Bolca kalp.

🔸

Selam ben Ecrin.

Sil.

Merhaba, yazacağım demiştim.

Sil.

Ofladım ve tüm yazdıklarımı silip takip isteği attım. Aklıma bir şey gelmiyordu. Onun konuyu açmasını diledim.

Telefonu kenara bırakıp kitaplarımı çıkardım. Haftasonunu iyi değerlendirmem gerekiyordu. Tüm hafta akşama kadar dersim vardı ve oldukça yorucu geçiyordu.

"Günaydın." Başımı yana çevirip yan yatağımdaki kıza baktım. İkinci sınıf tıp okuyordu. Aslında odamız tamamen sağlıkçılardan oluşuyordu.

Her yatağın arasında bir çalışma masası ve masanın üzerinde iki raflı bir kitaplık vardı. Şu anlık kitaplık bana yetiyordu ama şimdiden iki ayrı dersin kitabını sipariş vermiştik bile.

"Günaydın." dedim tebessüm ederek. Tekrar önümdeki kitaba yoğunlaştım.

"Beyza mıydı?"

Adımı duyunca arkama döndüm. Az önce uyanan kız -sanırım adı Hilal'di- uykulu gözlerle bana bakıyordu.

"Evet." dedim kısaca.

"Kahvaltı yaptın mı?" diye sordu ayakta dikilirken.

"Yaptım. Afiyet olsun." Başını sallayıp yatağının üzerindeki havlusunu aldı ve odadan çıktı. Önüme döndüğümde telefonum titredi. Belki de üst kattaki etüt odasına çıkmalı ve telefonumu sessize almalıydım.

Telefonu alıp bildirimi kontrol ettim. İsteğimi kabul etmişti. Kaşlarım havalandı.

Ee, mesajı kim atacak Ecrin?

Elimdeki kalemi bırakıp arkama yaslandım. Profiline girdiğimde yalnızca bir fotoğraf paylaştığını gördüm. Hem de tarihi Nisan ayıydı. Kasımda olduğumuzu hatırlayıp fotoğrafı parmağımla büyüttüm.

Burnu da güzelmiş, diye düşündüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burnu da güzelmiş, diye düşündüm. Yakışıklı gözüyle bakmamıştım hiç ama artık sohbetimiz olacağı için istemeden de olsa inceliyordum. Ekrana analar neler doğuruyor temalı bakışımla bakarken panele düşen mesaj ve takip isteği bildirimine tıkladım.

rehanzh
Ecrin?

Biraz beklemek istedim ve on saniye sonra mesajı açtım.

Fazla bekledin Ecrin.

EcBeyz
Reha?

rehanzh
Günaydın.
Düşündün mü?

Ne acele yiğidim.

Kahve KulübesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin