g e l d i m 🐾
Bir duyurum var: Temmuz ayı içinde artık haftada bir gün, Perşembe bölüm gelecek. Doyurucu bölümler yazmaya çalışacağım ve İnstagram'da aktif kalmaya özen göstereceğim. Ağustos'ta tekrar eski düzene döneceğiz ama 2-3 hafta hikaye yazmaya vaktimin az olacağı bir süreç olacak. Anlayışınız için teşekkür ederim. ❤️
Bazı sorularınızın cevap bulacağı bir bölüm olmasını diliyorum. Yorumlarda görüşelim.
Bölüm şarkısı : Duman-Bu Aşk Beni Yorar 🎵
Keyifle okuyun.
🔸
Hiç böyle düşünmemiştim. Böyle -elimde olmayan bir sebeple- öğreneceğini düşünmemiştim işte. Hüma ile çaresizce bakıştık. Hala telefonun diğer ucundaydı. Cevap vermediğim için bir kere daha seslendi.
"Ecrin, endişe etmene gerek yok." dese de rezil olmuşum gibi hissediyordum.
"Arif seni dövdürmek için birini tutmuş." dedim kısık sesle. "Dikkatli ol lütfen." Telefonu kapatıp arkamdaki duvara yaslandım.
"Korkma bence. Ben konuşurum onunla istersen." Hüma'ya bakmadım bile. Yanımda ona yazan bir kızdan bahsetmesine rağmen 'o bendim' dememiştim. Şimdi ben söylemeden öğrenmişti. "Hadi derse gidelim. Yeni başlamıştır."
Başımı salladım. Telefonu cebime tıkmıştım. Belki yazmış ya da aramıştı ama görmek istemedim. Sınıfa girince Arif'e öfkeli bir bakış attın. Hepsi onun yüzündendi, ahmak herif!
🔸
Esintili rüzgar açıkta kalan ensemi okşadı. Hava kararmak üzereydi ve yurdun karşısındaki merdivenlerde oturuyorduk. Elimizde kahve ve çikolata vardı. Muhtemelen akşam yemeğini yiyemeyecektim.
"Bu cuma sinema yapalım mı?" Hilal'e ben hariç hepsi olur yanıtı verdi. Benim için fark etmezdi. Birlikte ve mutlu olmamız yeterliydi. Kucağımdaki telefonumun ekranını açtım. Bildirim yoktu. Reha tahminlerimin aksine hiç yazmamıştı. Tepkisiz kalması iyi değildi.
"Abim bu sabah Mardin'e döndü." Münire ve Dicle önümüzdeki basamakta oturuyordu. Dicle'nin cümlesinden sonra Münire ona baktı.
"Hayret, burada kalıp sana gardiyanlık yapar sanmıştım."
"Geri döneceğini söyledi."
"Aman eksik kalsın."
Hilal koluyla beni dürttü. "İçsene kahveni."
"İçiyorum." dedim tebessüm ederek. Açıkçası kantin kahvelerini artık sevmiyordum. Reha ile içtiğim kahveler gibi değillerdi sanki.
"Hüma'yı da çağırırsın cuma günü." dedi Münire.
"Çağırırım."
"Kızlar Emirhan'la ayrılalı neredeyse 16 gün oldu ve içim daha rahat artık." Hilal arkasından omuzlarını tuttu ve masaj yapmaya başladı.
"Aferin benim civcivime."
"Ya sus!" diyerek Hilal'in ellerinden kurtuldu. "Beni civciv diye severdi."
Hilal "Hay ben böyle işe ya!" diye söylendi ve kahvesini içmeye devam etti. Bense içmekten vazgeçip karton bardağı yan tarafıma bıraktım. Telefonumun bildirim sesini duyunca hızlıca ekranı açtım. Reha mesaj atmıştı, hem de WhatsApp'tan.
0541******
Ecrin?Derin bir nefes alıp yanıt yazdım. Yazmak için neden 7 saat beklemişti acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Novela Juvenil"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021