Ben geldim :*
Nasılsınız? Ben yorumları okudukça iyi oluyorum. Yanımda olduğunuz için teşekkürler.
KK-Karakter bölümünde karakter tanıtımı yaptım. Sizce seçimlerim cuk oturmuş mu?
Bir dee şu güzelliğe bakar mısınız? İlk üç bizim.
Çokça kalp ❤️
Keyifli okumalar.
🔸
Bugün perşembeydi.
Tahmin ettiğim gibi Reha'yı dün okulda hiç görmemiştim. Akşam soru da atmamıştı.
Çocuk 3.sınıf, her gün Anatomi çalışacak hali yok ya Ecrin!
İç sesime hak vererek yarısına bile gelemediğim kitabımı açıp okumaya devam ettim.
"Bu hayata sürünmeye geldiğimin kanıtını görmek ister misin?"
Başımı çevirip Hüma'ya baktım. Dersten erken çıktığımız için kantine inmişti. Hüma ise küçük bir işi olduğunu söylemişti.
"Ne oldu yine?" diye sordum. Kitabımın arasına parmağımı koyup kapattım. Hüma elini alnına kapatıp telefonu ile ilgilendi.
"Bak ne göstereceğim."
Sessiz kalıp göstereceği şeyi görmeyi bekledim. Sonunda ekranı bana çevirdi. Deniz kenarında iki kadeh görünce Hüma'ya sorgulayıcı bir bakış attım.
"Ne bu?"
"Saffet'in hesabından ekran görüntüsü aldırdım." dediğinde gözlerimi faltaşı gibi açtım.
"Ne yaptın sen? Kime aldırdın?" diye sordum etrafımıza bakınarak.
"Sanırım Reha'nın bahsettiği Selenay'dı. Kıvırcık saçlı bir kız." Ekranı kendine çevirip telefonla uğraşmaya devam etti.
"Nasıl tanımadığın bir kıza ekran görüntüsü aldırırsın?"
"Saçmalama." dedi ve ekranı tekrar bana çevirdi. "Saffet'in hesabını görmek istiyorum demedim." Ekrandaki sarışın kıza baktım. Daha önce görmemiştim. Fotoğrafın profesyonelce çekildiği belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Novela Juvenil"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021