Merhabalar :)
Yorum bırakmayı unutmayınız, seviliyorsunuz :*
Bölüm şarkısı : AQTA II - Herkesim 🎶
🔸
"Hadi çocuklar!" diyen annemi izlerken ağzımdaki lokmayı belki de otuzuncu kez çiğniyordum. Rehalar döneli bir saat kadar olmuştu. Kızlarla birlikte anneme masayı hazırlaması için yardım etmiştik ve şimdi de hep birlikte yemek yiyorduk. Barlas amcam ve eşi bize katılamamıştı ama neyseki sabah geldiğimde vedalaşmıştık. "Haydarcım köfte sevmiyor musun?"
Haydar ağzı dolu bir şekilde "Sovoyorom ofondom omo toboğom dolo." dediğinde kendimi tutamayıp güldüm. Selim'le konuşmadığımız için keyfim yoktu. Yemekten sonra ifadesini alacaktım tabi.
"Hepsini sizin için yaptım." Annemle göz göze gelince gülümsedim. Selimcik hemen çaprazında oturuyordu. Benim aksime bayağı iştahlıydı. Problemli çocuk.
Münire, "Çok teşekkür ederiz Büşra teyze. Hepsi enfes olmuş." dedi. Yanında oturan Doğan düne göre daha keyifli görünüyordu. Yakın zamanda ondan hayırlı haberler bekliyorduk.
Çatalımı bırakıp Reha'ya baktım. Sadece Selim'i değil onu da izliyordum. Tabağına pek dokunmamıştı.
"İyi misin?" diye sordum fısıldayarak. Güzel gözlerini bana çevirdi.
"İyiyim." dedi. "Oktay'ı düşünüyorum. Vedalaşırken üzgündü."
Neyse hissettiğini anlayabiliyordum. Erken bir veda olmuştu ve kardeşinin yanında adam akıllı duramamıştı.
"Vizelerden sonra yine gidersin. Sene sonunu beklemene gerek yok ki." dediğimde sessiz kaldı. Onu yormak istemedim. Çatalımı tekrar alıp tabağımdakilere işkence etmeye devam ettim.
"Kızlar emin misiniz?" diye sordu annem. Tabağını bitiren Selim oburunun yemeklerini tazeliyordu. "Yani sizinle gelmemi istemediğinize? Belki bir yardımım dokunurdu."
"Anneciğim hiç gerek yok." diye cevapladım. "Zaten okulun açılmasına neredeyse 1 hafta var. Yani Hüma ile benim bir haftamız var. Biz hallederiz." Münire gözlerini kısarak bana baktı.
"Beni adamdan saymıyor musun? Benim de okulum geç başlıyor."
"Seni zaten biliyorlar diye dedim, Hüma burada yok ya o yüzden."
Babam "O neden gelmedi? Hasta mı yoksa?" diye sorduğunda başımı salladım.
"Birkaç gündür başı ağrıyormuş. Final zamanı hep böyleydi. Biz de anlayış gösterdik."
"Bir dahaki gelişinizde o da gelir." Hilal'in mırıldanarak "Belki de yalnız gelmez." dediğini duydum. Süleyman ile ne şekilde konuştuklarını bilmiyordum. Bunları yüz yüze konuşmak daha heyecan vericiydi benim için. İster arkadaş kalsın isterse ona bir şans versin, biz her durumda Hüma'nın yanında olacaktık.
"Hadi Ecrin'in doğum günü videolarını izleyelim." Yarım ağız sırıtan Eray amcama tepkisiz bir bakış hattım.
"Nereden çıktı şimdi bu?" diye sorduğumda masada öne doğru eğildi.
"6. yaş gününü her gün izlesem yine de bıkmam."
"Marifetlerini izleyip mutlu mu oluyorsun?" diye sordum ve diğerlerine döndüm. "Pastamın üzerine plastik çilek koymuştu ve onu ısırmıştım."
Yerinden kalkıp arkama geçti ve kollarını boynuma dolayarak saçlarımı karıştırmaya başladı. "Başka türlü dişine dokundurtmuyordun ne yapalım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Novela Juvenil"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021