KK🔸47

2K 256 79
                                    

Ben geldim <3

27.06.22

Geç ve güç oldu farkındayım. Her hafta bölüm yayınlamayı çok isterim ama inanın anca yetiştirebiliyorum.

Seviliyorsunuz, çokça.

Keyifle okuyun.

🔸

Yanağımdaki dokunuşla gözlerimi araladım. Reha tebessüm ederek yanağımı üst üste üç kez öptü.

"Geldik bir tanem." dedi kısık sesle. "Hadi in." Benden önce inerek kapımı açtı.

"Baban evde değil inşallah." Sesim uykuluydu. Uzattığı elini tuttum.

"Bu gece çalışıyor. Sabah gelir."

Arka koltuktan çantaları alıp eve yürüdük. Oktay uyuduğu için sessiz olmaya çalışarak içeri girdik.

"Aç mısın?"

"Değilim." dedim. Arkasından odasına girdiğimde ışığı açmadan önce kapıyı kilitledi.

"Odama dalmasın diye kilitledim."

"Kim?" diye sordum. Kısa bir duraksamanın ardından buruk bir ifadeyle bana baktı. Sorduğum için pişmanlık duydum.

"Babam."

Sömestrda kaşı yaralı bir halde onu karşımda gördüğüm günü hatırladım. Eminim onun da aklına gelmişti.

"Uykumuz açılmasın." dedim. "Uyuyalım." dediğimde başını salladı. Ben de telefonun fener ışığını açtım. Çantamdan pijamalarımı çıkarırken Reha'nın bana sırtını dönerek yatağa uzandığını gördüm. Hızlıca üzerimi değiştirdim ve arkasına uzandım.

"İyi geceler sevgilim." diye fısıldadığımda bana doğru döndü. Dudağımın kenarını öptükten sonra bana sıkıca sarıldı.

"İyi geceler Beyza'm."

Kaç saat uyuduğumuzu bilmeden gözlerimi açtığımda odanın aydınlandığını gördüm. Reha hala yanımda uyuyordu.

"Abim gelmiş!"

İrkilerek kapıya baktım. Kolu sertçe indirildi ama neyse ki kilitliydi.

"Reha uyan." diyerek kolundan dürttüm.

"Kapısı kilitli ya!" Oktay'ın hayal kırıklığına uğrayan sesine bir başka ses eklendi.

"Uyuyordur rahat bırak."

Eyvah! Biz uyanamadan babası da gelmişti. Reha'yı tekrar dürtmek için döndüğüm sırada gözlerini araladığını gördüm.

"Baban gelmiş." diye fısıldadım. "Ne yapacağız?"

Bir şey söylemeden doğruldu. Ayılması için ona vakit vererek yataktan çıktım. Kulağımı kapıya dayayıp onları duymaya çalıştım ama kimse konuşmuyordu.

"Ayakkabını görmüştür zaten. Uyur birazdan merak etme."

Ona döndüm. Tişörtünü çıkarıp düzgünce katladı. Çıplak sırtını dikizlerken birden bana doğru döndü.

"Oktay'ı alıp dışarı çıkalım mı?"

"Olur canım." Üzerine başka tişört giyerken "Ben de giyineceğim. Arkana dönme." dedim. Bol paça pantolonumla sarı tişörtümü giydim. Bu esnada Reha'nın telefonuna mesaj gelmişti. Çıkardığım kıyafetlerimi katlayıp çantaya geri koydum.

"Oktay mesaj atmış." dedi gülerek. "Ne zaman uyanacaksın diye soruyor."

Gülümsedim. "Heyecandan kapının önünde nöbet tutuyor olabilir."

Kahve KulübesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin