KK🔸9

3K 351 152
                                    

b e n g e l d i m

Bolca kalple geldim. ❤️

Yorumlarınız için teşekkür ederim. İsme birlikte karar verdik. Artık onlara EcRe diyebiliriz.

Keyifle okuyun.

🔸

Uzun bir günün ardından 'serbestsiniz' lafını duymak içime su serpmişti. Bir de akşam kızlara söz vermiştim. Gider gitmez yemek yiyip dışarı çıkacaktık.

"Hadi koş cici arkadaşlarına." diyen Hüma'ya ters ters baktım.

"Sen de gel dedim o kadar." Çantamı toplarken bize yaklaşan kişiye alttan alttan baktım. Adını bilmediğim ama birkaç kere göz göze geldiğim biriydi.

"Aman istemez." dedi ve yanımıza geleni fark edip sustu.

"Merhaba." dediğinde sessiz kaldım. Hüma karşılık verir sanmıştım ama o da bir şey demedi. "Üçüncü sınıftaki çocuğa anatomi çalıştırıyormuşsun." dedi direk bana bakarak. Çantamı sırtıma giyip ona döndüm.

"Evet?"

"Dersi iyi anladın sanırım." dedi. Yüzünde ince bir gülüş vardı. "Rica etsem benimle soru çözer misin?"

"Höh amına koyayım." Arkamda mırıldanan Hüma'yı duymamış gibi yaptım.

"Sorularını Faysal Hocaya sorabilirsin." dedim nazik olmaya çalışarak.

"Pazartesiyi beklemek zorunda kalıyorum. Hoca bakmıyor WhatsApp'tan sorulara."

"Sınıf grubuna atabilirsin." dedim ve Hüma'ya döndüm. "Hadi gidelim."

"Gidelim aşkım."

"Kontenjanı Nezih doldurmuş desene." Kaşlarımı çatıp ona baktım. Güzellikten niye anlamıyordu bu millet?

"Kontenjan?" dedim az önceki nazik halimi halının altına alarak. "Bir sürü seçenek sundum sana. Muhtemelen biri işe yarar." Bir adım yaklaşıp devam ettim. "Ha yine olmaz dersen, vaktim yok derim. Bu daha net olur." Arkama dönüp yürümeye başladığımda Hüma da peşimden geldi.

"Arif lan bu!" dedi yanımda yürürken.

"Arif kim?" diye sordum sessiz olmaya çalışarak.

"Saffet'in kuzeni." dediğinde kaşlarımı kaldırdım. Merdivenlerden iniyorduk.

"Nereden biliyorsun?"

"Selenay." Gözlerimi devirdim.

"Solonoy." Taklitime karşılık bana tuhaf bir bakış attı. Omzumu silkip dışarı çıktım.

"Merak etme Saffet'e olan hislerimi bilmiyor. Sadece dedikoducu bir kız olarak tanınıyorum." Bir şey demedim ama o anlatmaya devam etti. "Saffet ile hiç anlaşamıyormuş. Muhtemelen Reha ile de."

"Şimdi bana Asuman'ı seviyor de, bayılayım şuracıkta." dedim. Otobüs durağına doğru yürüyorduk.

"Mantıklı aslında. Niye sevmesin ki başka Saffet'i?"

"Kaç yıldır birliktelermiş?" diye sordum. Bu sırada otobüs gelmişti.

"Sekiz ay."

Cam kenarına geçip sırtımı cama yasladım. Ayakta yolculuk yapmak kaderimdi benim.

"Bilemiyorum." dedim.

Hüma "Camı açar mısınız?" diye doğru bağırdığında başımı çevirip cam kenarında oturan amcaya baktım.

"Klima açık." dedi bize bakmadan.

"Oksijen döngüm durdu." dedi yüzünü buruşturup. Sırıttım. Bugün ayrı kalabalıktı.

Kahve KulübesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin