8.03.2023
Selamm ❤️
1,5 yıllık serüvenimizin sonuna geldik. Böylelikle Üsame bizler için noktalanmış oldu ama biliyorum ki ÜsRa olsun EcRe olsun, her zaman onlarla birlikte olacaksınız.
Çok hızlı başladık fakat 1 yıl önce işe başlamamla bölümler arası vakit gittikçe arttı. Keşke hiç bekletmeden sıcağı sıcağına okusaydık onları, beklettiğim için kusura bakmayın. Sizlerden ricam finali okumadan önce geçmiş bölümlerdeki yıldızlara dokunmanız ve kitabımızı okuma listenize ekleyerek daha fazla kişiye ulaşmasını sağlamak.
Son kez keyifle okuyun. Bölüm hepinize Olriclerim ✨
ÇENESİZLER 👩❤️💋👩
Hilal: Dicle'nin 2 hafta sonra evlenecek olması...
Münire: Seni öpmeye koklamaya doyamadım Dicle.
Hilal: Biri geldi aldı elimden tutamadım.
Hüma: Haydar'a karşı gelinmez biliyorummm.
Dicle: Ben de sizleri seviyorum.
Hilal: Şarkı yazdık iyi mi?
Hüma: Of kaç saat kaldı! Siz manitalarınızla ayrı düşmeyin diye Süleyman'ı diğer arabada bıraktım.
Münire: Üzülme Hümoş, dönerken sen bizim arabaya geçersin Süleyman sizinkine geçer.
Hüma: Komik.
Ecrin Beyza: Dönüşte ben Münirelerle giderim Hüma.
Hüma: Arkanda oturuyorum neden mesaj atıyorsun?
Ecrin Beyza: Kızlar ne kadar iyi biri olduğuma tanıklık etsinler diye.
Münire: Şaka maka Bodrum'a gidiyoruz.
Hilal: Çok heyecanlııı
Münire: Bodrum kısmı heyecanlı ama yolculuk kısmı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Ecrin Beyza: Nedenmiş o?
Münire: Haydar kendi flashını taktı. Az önce gesi bağları çalıyordu şimdi de yaparım bilirsin dinliyoruz.
Dicle: Kıyamam şarkıları karıştırmış.
Hilal: Şşş Dicle bana baksana. Sen Haydar'la aynı odada mı kalacaksın? Öyle bir şey duydum.
Dicle: Yoo kim dedi sana bunu
Hilal: Bilemem artık. Nasılsa evlendik demişsin.
Münire: Gidiyom ben bay.
Dicle: Kimin dediği belli oldu. Yok öyle bir şey. Münire ile aynı odada kalacağız.
Ecrin Beyza: Canım Hüma ve Dicle beni aralarına alacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Teen Fiction"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021