Ben geldim 🧡
Yorumları okudukça bazılarınızın tam da aklımdan geçen şeyleri yazdığını görüyorum. Bu beni mutlu ediyor. Güzel ilerliyoruz ve her şey yolunda. Yorumlarda görüşelim.
Keyifli okumalar.
Bölüm şarkısı : Kaan Boşnak-Barbar 🎶
🔸
Yanından geçip gittiğimiz binaları izlerken, güneş arada gözlerimi örtüyordu. Bugün cumaydı ve okuldan çıkmış, yurda dönüyordum. Çok yorgundum ama yavaş yavaş alışıyordum. Başarıya ulaşmak için fazla uykuyu bir kenara bırakmak gerekiyordu.
Nihayet otobüsten indim ve yürüme mesafesindeki yurduma doğru yürümeye başladım. İki gündür Dicle'nin abisinden ses seda yoktu. Dicle abisinin numarasını engellemişti ancak abisi normal mesaj da atmamıştı. Umarım pes ettiği için sessiz kalıyordu.
Hüma ise normale dönmüştü ama ansızın dalgınlaşan bakışları her şeyi içinde yaşadığını belli ediyordu. Reha'yı kafedeki sohbetimizden beri hiç görmedim. Birkaç defa nasılsın napıyosun tarzında yazışmıştık ama kısa süreliydi.
Yurda inen sokak merdivenlerinin başındayken telefonum çaldı. Annemin adını görünce gülümsedim ve adımlarımı yavaşlattım.
"Annecim?" diye açtım telefonu.
"Dersten çıktın değil mi canım?" Onu çok özlemiştim.
"Yurda geldim sayılır." dedim ve merdivene oturdum. Yurt tam karşımdaydı.
"Nasılsın kızım? Alıştın değil mi?"
"Her gün okulda olduğum için düşünemiyorum pek sizden uzak oluşumu. Ama özledim sizi."
Omzuma bir el dokunduğunda irkilerek başımı çevirdim. Münire elinde market poşetiyle ayakta dikiliyordu. Dokunan o olduğu için rahatladım ve konuşmaya devam ettim. Bu sırada Münire yanıma oturmuştu.
"Biz de seni özledik canım."
"Bir iki haftaya vizeler başlarmış. Sınavlarım bitince gelirim." dedim. Paket sesi duydum. Başımı Münire'ye çevirdim. Cips yiyordu.
"Benim daha iyi bir fikrim var." dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Neymiş?"
"Üç hafta sonra babanın doğum günü biliyorsun, 24 Ekim."
"Evet, sınavlarıma denk geliyor." dedim keyifsiz bir sesle. Hem de sınavlarımın son haftasına denk geliyordu.
"Biz o haftasonu İzmir'e gelelim diyoruz. Babanın daha haberi yok." Gözlerimi irice açtım ve otuz iki diş gülümsedim.
"Ciddi misin?" diye sordum.
"Eray ve Barlas ile konuştuk. Hep birlikte gelelim, bir ev kiralarız iki günlük dedik."
"Ya annecim harikasınız!" dedim heyecanla. Bu çok güzel bir haberdi. "Lütfen gelin."
"Hem sınav zamanı aklın bizde kalmamış olur. Sınavların bitmiş olsaydı bizimle dönerdin ama sanırım bir hafta daha kalacaksın bizden sonra."
"Evet, ne yazık ki." dedim. Münire durmaksızın cips yiyordu ve sesi sinir bozucuydu. Ama ona her bakış attığımda gözlerini kısıp çocuk gibi tebessüm ettiği için bir şey diyemiyordum.
"Selim geldi, ben kapatıyorum canım."
"Tamam annecim. Öpüyorum sizi."
Telefonu kapatıp çantama koydum. Münire cips paketini bana uzattığında başımı iki yana salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Novela Juvenil"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021