Ben geldim <3
Okula başladığınızı unutup son bölümü gündüz atmam benim hatamdı. Umarım okulda daha sağlıklı ve verimli bir sene geçirirsiniz.
Bölüm şarkısı : Mustafa Ceceli&JİNE - İmtiyaz 🎵
Keyifli okumalar.
🔸
Cumartesi.
Ne ara sabah olmuştu?
Gözlerimi irice açıp doğruldum. Kulaklığım boğazıma dolanmıştı. Reha ile konuşurken uyumuş olamazdım değil mi?
Üzerimdeki battaniyeyi kenara itekledim. Kim bilir telefonum neredeydi! Daha ilişkimizin ilk günü iyi geceler bile diyemeden uyuya kalmam ilişkinin hangi leveliydi?
"Neredesin ya?" diye söylenirken odanın kapısı yavaşça açıldı. Dicle elinde diş fırçası ile odaya girdiğinde uykulu gözlerle onu izledim
"Neden erken kalktın?" diye sordum fısıldayarak.
"İngilizce kursum var." dedi ve bezgin bir ifadeyle dolabının kapağını açtı. Rahatça giyinmesi için diğer tarafa döndüm. Telefonum kıçımın altından çıkmıştı. Hızlıca ekranı açtım. En son Reha ile sohbetimizde kalmıştı. Ayıp olmuştu çocuğa.
Reha
Ama Faysal hoca bu dönem daha insaflı.
Geçen sene görecektiniz. (23.30)
Orada mısın? (23.32)
Uyudun mu? ^_^ (23.40)
Ekran açık olduğuna göre uyudun sanırım.
İyi geceler güzelim. (23.55)Son cümle yüzümde sırıtışa yol açarken saate baktım.
07.36
Uykumu aldığım için erken uyanmıştım. Aslında kafayı koysam bir üç saat daha uyurdum ama vaktimi değerlendirmeyi seçerek duş almaya karar verdim.
Ben
Uyumuşum üzgünüm ^_^
Özür niyetine sana kahve ısmarlayabilirimmm
Bu arada günaydın.Çok mu arkadaş gibi olmuştu? Hüma'ya geçen gün dediklerimi hatırladım. Sanırım büyük konuşmuştum. Dudağımı ısırarak mesajın sonuna kalp emojisi gönderdim. Hem de kahverengi.
Telefonu şarja takıp yataktan çıktım. Dicle üstünü giyinmiş, şalını bağlıyordu. Bu saatte okul için bile uyanmak bana acı verirken o İngilizce kursu için uyanmıştı.
Dolabımdan bornozumu ve iç çamaşırlarımı alıp odadan çıktım. Haftasonu olduğu için bu saatte banyoyu kullanmayacaklarını düşünerek banyoda nerdeyse bir saat kaldım. Sıcak suyu seviyordum. Keşke kabin yerine küvetler olsaydı.
Gerçek dışı hayallerde bugün.
Duştan çıkıp odaya girdiğimde kızların hala uyuduğunu gördüm. Dün gece Reha beni yurda tam giriş saatinde bırakmıştı ve odaya çıktığımda Hilal'in olmadığını, Münire'nin de duşta olduğunu öğrendim. Dicle ise telefonla uzunca bir süre konuşmuştu. Bu yüzden Reha ile ilgili bir sohbetimiz olmadı.
Yatağıma oturup telefonumu aldım. Tahmin ettiğim gibi bir saate yakın duşta kalmıştım.
"Görüşürüz Ecrin." Dicle'nin fısıltısıyla arkaya baktım.
"Görüşürüz canım." dedim tebessüm ederek ve telefonuma döndüm. Sınıf grubunu okurken Hüma mesaj attı. Bu saatte uyanık olmasına şaşırmıştım.
Hüma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kulübesi
Ficção Adolescente"Gözlerine şiir yazılır Ecrin." (Üsame'yi okumadan da başlayabilirsiniz.) 02.06.2021