« hey mama»
_______________________________
تهیونگ مثل وحشیا در اتاق جونگکوک رو باز کرد و وارد اتاق شد
پسر کوچکتر که سرش پایین بود با شوک سرش رو بلند کرد و نگاه متعجبش رو روی اجزای صورت تهیونگ گردوند_ " چیزی شده؟ "
جونگکوک ابروش رو بالا انداخت و پرسیدتهیونگ با ذوق سر تکون داد : " نامجون هیونگ گفت امروز یه پروژه ی عکاسی داریم! "
جونگکوک لبخند درخشانی زد و دست هاش رو درون موهای تهیونگ فرو برد : " چه خوب! ساعت چند؟ "
_ " فکر کنم ساعت شیش "
تهیونگ در جوب سوال پسر گفت و روی میز نشست و کمی سرش رو پایین اورد و بوسه ای روی بینی جونگ کوک گذاشت_ " تهیونگ میشه من تاپ باشم؟ " ( خرگوش در خواب بیند پنبه دانه)
جونگ کوک بدون هیچ مقدمه ای حرفش رو به زبون اورد و باچشم های گردش به تهیونگ خیره شد_ " تو الان با کیوت ترین حالت ممکن داری از من درخواست تاپ بودن میکنی؟ "
تهیونگ خنده ی ارومی از دهنش در رفت و انگشت هاش رو زیر چونه ی پسرک گذاشت_ " مشکلش چیه "
جونگ کوک اخمی کرد و برای به دست اوردن خواستش پاشو به زمین کوبید_ " هیچ مشکلی نداره بیبی ولی من نمیتونم تورو با اون صورت گرد و کیوتت تاپ تصور کنم. "
تهیونگ لبخند مستطیلی ای به جونگ کوک هدیه داد و دست هاش رو داخل مو های خرمایی پسر فرو بردتهیونگ از روی میز بلند شد و سمت در رفت : "موقع عکس برداری میبینمت بانی. خدافظ! "
جونگ کوک بدون حرفی فقط دستش رو برای تهیونگ تکون داد
______________________________
سلامممم 🥺♥
خوبید؟بچه ها میدونم کمه ولی برای استارت خوردنه دوباره ی فیک در همین حد نوشتم که سریع تر اپ بشه
یه مدتی حالم خوب نبود از نظر روحی نمیتونستم اپ کنم 🥺
فیکای دیگه فقط به خاطر اینکه ترتیب آپ ها بهم نخوره آپ میشدولی خب بهرحال الان با انرژی برگشتم ازین به بعد فیک به صورت روند عادی ای که قبلا داشت اپ میشه (. ❛ ᴗ ❛.)
دوستون دارم امیدوارم که از این پارت لذت برده باشید باییی ✺◟(∗❛ัᴗ❛ั∗)◞✺
YOU ARE READING
Cute bunny
Fanfictionکاپل : تهکوک ، یونمین ، نامجین و یک عدد هوسوک سینگل که خودم حالا بعدا یکی رو براش جور میکنم 😐😂 ژانر : کمدی ، ددی کینگ ، اسمات و آمپرگ =) یه توضیح همین اول کاری بدم ، اینکه تو این فیک تهیونگ تاپه و جونگ کوک باتم و ورس نداریم جونگ کوک به لباسای دخ...