Korkut 16 yaşında tırsak bi çocuktur ailesi maddi durum açısından iyi bir aileydi.Ve ilgili bir anne babası vardı. Günlerden bir gün Korkut ve babası ava çıkmıştı korkut her zamanki gibi babasının cesur adımlarının arkasından
Yavaş yavaş gelmektedir.Korkutun babasının korkutu ava götürmesinin asıl sebebi tırsak olan oğlunu adeta bir yırtıcıya çevirecek adrenalin ve korku dolu dakikalar yaşatıp tırsak halinden eser bırakmamaktır.
Korkutun babası kampta eğitim görmüş bir izci lideriydi.Çok bilgin bir adamdı.Emin adımlarıyla ilerlerken iz sürmeye başladı. Bir geyik ve yırtıcı olduğunu düşündüğü birkaç iz.
Dikkatli bir şekilde geyiğe doğru ilerlemeye başladı birkaç dakika sonra kendisinin bir çalı arkasında su içen geyiğe bakarken buldu.Bir yandan da ha kaçtı ha kaçacak oğlunu yine dizginlemeye çalışmaktaydı.
Korkut bu tırsak halini kendine yakıştıramazdı ama yakıştıramamak başkaydı av ile burun buruna olmak başka. Korkut sakinledi ve babası ava bakmaya devam etti . Normalde korkuta işareti verir ve korkutun elindeki tüfeği ateşlemesini beklerdi. Ama hiç bir seferinde korkut o tetiğe basamaz ve işi babası hallede idi.Bu kez sanki işareti unutmuş gibi geyiğe bakıyordu.
İzci olan babasının hisleri çok kuvvetliydi.Korkut kendinden beklenenin tersini yaptı babası demeden tüfeğini doğrulttu derin nefes verdi.Durumu fark eden babası bi anda tüfeği aşşağıya indirdi.
Korkut o kadar acemiydi ki emniyeti açmayı bile unutmuştu.Yoksa o hamleyle tüfek ateşlenir ve av kaçardı.Tüfek inince nefes nefese kalan korkut ve babası bakışmaya başladı.Sessizce ona yaklaşıp pala yardımıyla avlamam
gerek dedi korkuta.Bu korkutun daha önce babasından duymadığı birşey idi.Babası emin ve sessiz adımlarla avına yaklaşıyordu.Bu arada yağmur da hafif hafif geliyorum diyor idi. Avıyla burun buruna olan bi çalının içinde
avıyla bakışıyodu babası.Ve korkut ise eve dönmenin hayaliyle 15 metre uzaktan onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...