Gülücük Tablosu

10 4 0
                                    

Sabah herkesin içerisinde bir neşe vardı. Günlerden cumartesi olmuş her şeyin tatlıya bağlanması gereken günlere giriyorduk. Tabi hesap günü ekstralarının kalın geldiği insanlar hariç... Onlara sonra geleceğiz şimdilik günahlarının arasında vicdan azaplarından kendilerini yesinler. Biz ise dönelim gülücükler açan tablomuza.

Sabah ilk iş Miray ve Cansu alışveriş merkezine gittiler.

Mercan da bir  iç mimar ile görüşmeye gitti. Mimarı eve getirip ölçü aldırtıp minimalize bir çalışma yapmasını istiyecekti.

Ev baya sessizleşti. Korkut baya derin uyumuştu. Miray gizlice öperek uyandırmayı planlıyordu ama gel gör ki kıyamamıştı. Kalktığında evi baya sessiz gören Korkut haftalık rutinlerinden birini gerçekleştirdi. Eee eğer 16 yaşında bir ergen iseniz hayatın gerçekleri budur ki bazı ihtiyaçlarınızı kontrol edemeyebilirsiniz. Neyseki Korkut bu işte bir tık ustaydı. Sakın ha düşünmeyin ki Korkutun hayal gücünde dahi olsa sevdiğini bu işlere alet edecek. Öye birşey yok. Hayal gücünde art niyet olmaksızın Mirayın bacağına yatma fikrine bile karşı koyardı. Belki dizi ağrır diye kıyamazdı. O biçim güzel bir sevgiydi.Akabinde duşunu aldı. Buluşmayı sorugulamak için whatsapp  grubuna yazdı.

Whatsapp>Ekip

KORKUT KORKMAZ :Beyler napıyoruz gidiyoz mu kahvaltıya?

ARDA RÜZGARBEYLİ: oo beyimiz kalkmış. Saatın kaç olduğundan haberiniz var mı paşam ?

Saatin maşallahı vardı. 12:15 Diye saat mi olur ya. Ne vardı biri beni erkenden uyandırsaydı? Aman be.

KORKUT KORKMAZ: Ya olur öyle. Çok şeetmemek lazım.

İSMAİL CANEVİNDEN: Ya at kafası. Ben kahvaltıyı yaptım. Arda Hem yüzmeye gitti havuza hem acıbademini yedi nöm nöm.

ARDA RÜZGARBEYLİ : Acıbademime laf yok lan.

İSMAİL CANEVİNDEN : Ya hadi yedin doydun mu aw

ARDA RÜZGARBEYLİ : Sen beni napçan  olm dön önüne.

İSMAİL CANEVİNDEN: SıLAM da ÇuOK SeveRDİİĞĞ.

*CEM SERTKAYA  kişisi İSMAİL CANEVİNDENİ GRUPTAN ÇIKARDI* 

CEM SERTKAYA:Bu sefer uğraşamam düzelsin gelsin pezevenk

ARDA RÜZGARBEYLİ: PUHAHAAHAHA

KORKUT KORKMAZ: olm yazık lan dshdshhddsh

CEM SERTKAYA : Bundan sonra böyle olm . Ağzından bir kere daha Sıla lafı çıkarsa direk devre dışı bırakıcam. Direk bayıltıcam bebeyi.

KORKUT KORKMAZ: hadhdda. Tamam tamam al çocuğu da alınmasın sonra.

CEM SERTKAYA : Sararsa uğraşmam ama.

KORKUT KORKMAZ: La tamam tamam bu sefer bende sıra zaten. 2 Turdur sana denk geliyo. 

CEM SERTKAYA: Onun intikamını sonra alırım senden de neyse sonraya.

*CEM SERTKAYA kişisi İSMAİL CANEVİNDEN kişisini ekledi*

KORKUT KORKMAZ: Eee buluşuyor muyuz? 

CEM SERTKAYA :Bana uyar usta

İSMAİL CANEVİNDEN : Bende okeyim de kahvaltı geçti artık.

KORKUT KORKMAZ : Tamam evden yer çıkarım

ARDA RÜZGARBEYLİ : Bana da okey . Her zamanki yer dimi ?

Bu ekibin her zaman buluştuğu huzur bulduğu yer terk edilmiş veya satılamadığı için boş kalmış villamsı bir yapının terasında kurdukları masa ve sandalyelerden oluşan küçük otlaklama yeriydi. Çok güzel bir manzarası vardı.

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin