Ağır adımlar ve kesişip gülmeler arasında kendimi olaylara kaptırdım. Annemler aklımdan çıktı. Az önce içinden çıktığım izdiham. Diğer adamlara göre aldığımız küçük yaralar. Garip saatler. ,Miray bi koluma girdi. Diğer kolumda Cem yürüyoruz.
KORKUT KORKMAZ : Onlar kimdi ?
ALİCE : Babamın dostları.KORKUT KORKMAZ : E neden geldiler yani iyiki geldiler. Yoksa belliki canlı çıkamıyacaktık. Onlara bi teşekkür etseydik. Ayrıca sen nasıl bildin bunların böyle bi pislik yapıcaklarını?
ALİCE: Muratın tam bi pislik olduğunu biliyordum. İllaki bi pislik yapıcaktı ama böyle elleri boş gelmiyeceklerini tahmin edemedim. Sağolsun bi arkadaş uyardı bu konuda.
KORKUT KORKMAZ : Ona da borçlandık . Kimmiş bu arkadaş.
ALİCE : Sorarsa bir dost dersin dedi. Bende tamam dedim. O olmasa sadece elimiz boş gelicektik.
KORKUT KORKMAZ : E peki motorcular ?
ALİCE : Babamın arkadaşları . Birde zaten yanında köpekliğini yaptığı bir adam babamın arkadaşının dükkana haraç mı ne koymuş. Anlayacağın iyi denk geldi.KORKUT KORKMAZ : Vay iyiymiş. Senin şu sweatshirtün arkasındaki kuru kafa da onların simgesi mi ?
ALİCE : Yep. Aile üyelerine beleş. Belki sana da birgün yaparız. Aynı Miraya yaptığımız gibi.KORKUT KORKMAZ : Ama demiştin ki...
ALİCE : Merakını giderim. Kuzeniz Mirayla.
Miraya bi baktım hafif sırıtıyo.
KORKUT KORKMAZ : Vay anasını.
ARDA RÜZGARBEYLİ : Şu güzelim diyoloğunuuza bal dökücem ama arkadaşlar belim omzum kopuyo nerde bu ev ve neden gidiyoruz. Hastane denen bişey icat edildi diye biliyorum.
ALİCE : Polislere eski fabrikanın ordan büyük kavga sesleri geldiğine dair bi anans geldi. Birkaç genç delikanlı da tam o saatlerde hastaneye gidiyo. Ki eminim o gruptan birkaç salak yakayı ele vermiştir. Hastanede polis vardır. Merak etme çete olduklarını elli edecek pek bişey diyemezler ha illaki belli olucak. En azından sizle husumetleri olduğunu söyleyemezler. Sadece bir kavgaydı deyip geçiştiricekler. Bide bunların üstüne hastane pek güvenli değil. Hem ağır yaralanmamışa benziyosunuz. Evde bir ilk yardım dolabı var. Halledilir yani.
CEM SERTKAYA : E ev boşmu ?
ALİCE : Boş boş. Annemler düğüne gitmişti. 2 gün yoklar.KORKUT KORKMAZ : İyi bari . Yanlızaklıma takıldı. Bu babanın arkadaşları da ne bilim helal olsun. İyi bi takım çalışması var sağlam adamlara benziyolar.
ALİCE : Bi motorcu grubu aslında bunlar. Kendilerine Riders Of Justice diyolar. Adaletin binicileri yani. Dikkat ettin mi? Fabirkanın girişine girenler. İşaret ve orta parmaklarını kalın 1 gibi tuttarak girdiler. Bu biz '' biriz '' anlamını taşır. Yanındayız gibisinden. Aklında bulunsun.
KORKUT KORKMAZ : Oo iyiymiş. Belki de bi gün onlarla beraber sürebiliriz.
ALİCE : Adaletten , ezilinenin yanından olduğunuz sürece ,sürersiniz.
CEM SERTKAYA : He da , bineyim korkuta da bağırttırayım.
KORKUT KORKMAZ: Ya bi dur . İso sen naptın iyi misin ?
İSMAİL CANEVİNDEN : İyiyim iyiyim sıkıntı yok .Aliclerin evine gelmiştik. Güzel bir binaydı. İçeri girdik asansör de tam 6 kişilik kapasite vardı. Mis mis çıktık yukarı. Alice ceplerini kontrol etti. Sonra bir daha etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...