O gecenin sabahı...Güneş açmıştı.. Hastene penceresi hafif aralıktı... Kuş sesleri duyuluyordu. Hafifçe yatağımdan doğruldum. Refakatçi olarak yanımda babam kalmıştı. Yorgun düşmüş olacak ki uyuya kalmış. Merak ettiğim bir konu ise kuzgun neredeydi?
Tamam hastaneye sokmazlar bende biliyorum ama dün nasıl gördüm onu ben? Heralde eve göndermiştir babam diye düşündüm. Annem de pek haz etmezdi , umarım bir terslik çıkmaz..
Hafif doğrulup düşünmeye dalmışım yaşadıklarımı . Babam kalktığımı görünce aslan oğlum diyip , zar zor kalktı oturduğu sandalyeden ve sarıldı bana.Korkut Korkmaz: Günaydın baba.
Babam sarılırken iyicene kokumu içine çekti, sırtımı sıvazladı ve devam etti.
Mercan Korkmaz: Günaydın. Aslan oğlum. Nasılsın iyi misin?
Korkut Korkmaz: Ben iyiyim de sana noldu?
Babam biraz geri çekildi. Sırıtarak çekilmişti. Ardından yatağımı kaldıracak olan düğmeye eğilirken konuşmaya başladı.
Mercan Korkmaz: Pff..Bana ne olacak?
Hala aslan oğlumun aslan babasıyım.
Dün ise oğlumun balyalarının en az 50 kilo olduğunu öğrendim .Babamın dediklerini dinlerken biraz şok olmuştum. Neden beni övüp duruyordu.
Nasıl yani 50 kilo? Ben onlar yüzünden yavaş yürüyordum.. İşin kötü yanı babam konuşmasına başladığı andan itibaren düğmeye basıyor. Ne kadar dikeldiğimi fark etmiyordu.Mercan Korkmaz:Noldu sessiz kalma hakkını mı kullanıyosun.
Dedi ve gülme krizine girdi babam.
Cidden mi baba ? Biraz kafanı kaldır bi bak noldu da konuşmuyorum zar zor ağzımdan baba lafı çıktı. Babam da gülmekten gözünden akan yaşı silip .Mercan korkmaz: Efendim oğlum
Korkut Korkmaz: Tuş...tuş.
Babam kafasını kaldırdı ve "v" şekline gelen yatağı ve sıkışan beni görüp.
Mercan Korkmaz: O ne be! Evet , evet dur düzeltiyorum.
Düzelttikten sonra doktor çıka geldi.DR.Hasan Yılmaz: Günaydınlaar.
Dedi gülümseyerek.
Günaydıın diye cevabını verdik ikimizde.
DR.Hasan Yılmaz: Genç adam görüyorum ki gayet iyisin. Ne dersin sence çıkabilecek misin bugün?
Korkut Korkmaz: Güzel yemek varsa çıkmam hani doktor bey.
Dr.Hasan Yılmaz: o zaman pansiyon ücretini peşin alırız olur mu?
Korkut Korkmaz: İndirim olacak mı?
Dr.Hasan Korkmaz: Sadece en yakın dostumun oğluna dedi babama dönerek.
Mercan Korkmaz :Üzerimde nakit yok be Hasanım. Dedi babam kafasını hafif eğip sırıtırken.
DR.Hasan Korkmaz: O zaman alalım böbreği veya son kontrolleri yapim ve evde güzel bir yemek yesin delikanlı.
Korkut Korkmaz: Ana yemeği gibisi yok doktor bey .
Hepimiz gülmüştük. Son kontroller de yapıldı. Babamla arabaya atladık . Yol tahribi 30 dakikamızı alacaktı.Yolda giderken babam yoldan gözünü ayıramayarak sordu.
Mercan Korkmaz: Hakikaten hatırlamıyor musun olanları?
Korkut Korkmaz : Sanırım konuşacak çok şeyimiz var baba. Eve gidelim konuşuruz .
Babam kafasını sallayarak onayladı ve yola devam etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...