Arabadayız...Arda Kullanıyor.Her taraf sessiz sakin.İçimizde de bi burukluk yok değil hani.Ben kendime yeni yeni gelmeye başladım.Kafamı Miray'ın bacaklarına koymuşum. Saçlarımı okşuyordu.Gözlerimi açtığımı görünce tabi sevindi.
MİRAY ALEDAN:Kendine geldi ! Kendine geldi!
ARDA RÜZGARBEYLİ:Günaydın uyuyan güzel.
Biraz ne olduğunu anlamaya çalıştım.Bu hissiyat bana çok tanıdık geldi.
KORKUT KORKMAZ:Hani bigün avlanmaya gitmiştik.
ARDA RÜZGARBEYLİ:Dur tahmin edim. Aynı hissi yaşadın dimi?
KORKUT KORKMAZ:Evet.. Ve bu çok garip.
Oturur pozisyona geçmeye çalıştım. Miray nazikçe kafamı bastırarak yatmamı işaret etti. Yalan yok çok da kalkasım yoktu.
KORKUT KORKMAZ:Peki ama...Ne oldu?Neden araçtayız? Nereye gidiyoruz?
ARDA RÜZGARBEYLİ:Valla oralar çok karışık emmioğlu. Nerden anlatsam ki?
KORKUT KORKMAZ:Biraz camı açsana.
Arda camı yarılayınca dışarıdan gelen o fresh ve aynı zamanda hafif soğuk havaciğerlerime kadar dolmuştu.
CEM SERTKAYA:Çok şey oldu gardaşım. 2 kişi eksiğiz artık.
Biraz solgun sesimle konuşmaya devam ediyordum.
KORKUT KORKMAZ:Nasıl yani?
Cem üzgün bir ifade takındı.Başına ağrılar girmişcesine yüzünü tuttu.
KORKUT KORKMAZ:Kaan ve Bahar nerde?
ALİCE: Onları kaybettik..
KORKUT KORKMAZ:Ne?
CEM SERTKAYA:HEPSİDE BU APTAL , SAÇMA İNLİ CİNLİ İŞLER YÜZÜNDEN!
KORKUT KORKMAZ:Neler oldu Arda?
Arda dikiz aynasını benim yüzüme ayarladı.Göz göze geldik ve yola dönerek anlatmaya başladı.
ARDA RÜZGARBEYLİ:Hani senin şu kız var ya . Adı ?
KORKUT KORKMAZ:İnci.
ARDA RÜZGARBEYLİ:O ve Grubu bizi öldürmeye çalışıyor.
KORKUT KORKMAZ: Nasıl yani?
ARDA RÜZGARBEYLİ:Sikikliğin lüzmu yok. Kızı bağlarken tereddüt etmedin. Kısa bir özetle bir karmaşanın içerisindeyiz.Şu benim içimden çıkan şeytan aslında iyi tarafta. Bizi öldürmek isteyenler kendi düzenlerini bozmak istediğimizi bildikleri için bunu yapıyorlar.KORKUT KORKMAZ:Şeytanlar ve iyi taraf mı ? Gel bunu bide dindarlara anlat.
ARDA RÜZGARBEYLİ:Ordan bakınca bu ekipte ibadetini yapan kaç kişi gördün ki zaten.
KORKUT KORKMAZ:Peki bu şeytanlar sanırım birinin tekerine çok sokmuşlar. Kİme?
ARDA RÜZGARBEYLİ:Yaratıcı tanrı.
KORKUT KORKMAZ:Af buyur?
ARDA RÜZGARBEYLİ:Onun da hikayesi uzun. Belki bir gün yaşamdan önce diye bir kitap çıkar okursun. Parayı buluruz Azazel ile.CEM SERTKAYA:Hala saçmalıklar dönüyo burda! Aga Kuzenim diyorum! Mezarsız kaldı diyorum. Onun sevdiği diyorum! Mezarda kaldı diyorum!
Cem sinirli sinirli bağrınıyordu.
ARDA RÜZGARBEYLİ:Zorundaydık kardeşim. Zorundaydık. Ne yani onu da yanımıza alıp cesetle mi dolaşsaydık ?
CEM SERTKAYA:Ben dolanırdım! Hiç olmazsa oraya gömseydik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...