*Tık Tık*
Kapıdan Cem girdi içeri gözlerini avuştura avuştura.Belli o da yeni uyanmış.
CEM SERKAYA:Uyandın mı lan gevşek herif?
KORKUT KORKMAZ:Sanada günaydın da oğlum her tarafım ağrıyo, bacağım yanıyo. Ne oldu bana?
CEM SERTKAYA: Hatırlamıyor musun?
KORKUT KORKMAZ: Kesik kesik ama tam değil. Bi sik anlamıyorum.
CEM SERTKAYA: E bacağım yanıyo dedin. Bakmadın mı ? Kontrol etmedin mi?
KORKUT KORKMAZ:İşte uyandığımdan beri sorguluyorum.
CEM SERTKAYA: Senin hakikaten salak olduğuna inanmaya başlayacam. Arda diyordu ben inanmıyodum da.
KORKUT KORKMAZ:Ya kardeşim bir konuda yanlış yapmış olmam her konuda yanlış yapıyorum anlamına gelmez. Ayrıca ne olmuş olabilir ki?
Yorganı açıp bacağıma baktım. Sargı bezi sarılmıştı. Bi şaşırdım.
KORKUT KORKMAZ:Sen mi sardın?
CEM SERTKAYA: Ben sardım tabi. Yav it herif. Herşeyi anlarım ama bir insan motorda nasıl uyuya kalır lan?
KORKUT KORKMAZ: Ne?
CEM SERTKAYA:Yav..
Gece eve dönerken...
Cem gazı biraz kesti Korkutla konuşabilmek için.
CEM SERTKAYA: Yav at ağızlı zaten uykum var. Birde sen yaslanıyon üstüme. Neyse neyse.Konusalım bari de uyumuyayım.
...
CEM SERTKAYA:Şş lan.
...CEM SERTKAYA: Aloo
Cem sağ dirseğiyle Korkutu dürtünce Korkut'un tüm dengesi kaydı.Sol tarafa doğru yavaş yavaş kaymaya başladı. O sırada Cem Korkut'un uyuduğunu fark etmiş ve sol elini gidondan çekip onu doğrultamaya çalışırken bir yandan da yola bakıyordu.
CEM SERTKAYA:Lann..At ağızlı! Bi kalk bi doğrul! Omzunu siktiğim!AAAYH!
Korkut tekrar dikelince Cem bir oh çekti ve önüne döndü. Önüne dönmesiyle ani bir refleksle arabadan kaçınması bir oldu.Güzel olan taraf uykusu kaçmıştı. O da zaten Gidona vura vura sövmeye başlamıştı Korkuta.
CEM SERTKAYA:VAY ANANI ARVADINI SENİN PAPA KUTSASIN. BRE DEYYUS! MOTOR ÜSTÜNDE UYUNUR MU LAN?
AGGGH! Neyse Neyse...Ööölldürücem ya. Valla ööldürücem. Şu kaskın camını açayım da az hava alayım.Cem kaskın camını açtı.Derin bir nefes alıcakken birden burnuna yanık kokusu geldi.
CEM SERTKAYA: Üff. Ulan haliç daha güzel kokar be.Bu nedir ya. Oğlum yanık gibi kokuyo lan. Bişey falan mı yanıyo noluyo?
Cem yavaşlayıp bi etrafi kontrol etti. Zaten sorun ortadaydı. Korkut'un bacağı motorun egzozuna yapışmıştı.
CEM SERTKAYA:Ulan motorda uyudun. BUNUN ACISINA NASIL KALKMIYORSUN HAYVAN!!
Hemen sağa çekti motoru. Cemin motorunda her zaman bir su falan olurdu. Yolda falan çok susarsa diye. Suyu alıp hem Korkut'un bacağının yapışmış yerine hemde egzoza döktü. Bu bir anda soğuma görevini görücek hemde bacağı az bir zararla kurtarıcaktı. Öyle de oldu.
CEM SERTKAYA: Bu böyle olmaz. İyisimi ben bunun ayaklarını bağlim bari kafamız rahat olsun...
...
CEM SERTKAYA: İşte eve geldik sonra.Annen açtı kapıyı falan feşman. Dedim Korkut sarhoş şuan. Malum sırtımızda taşıyoruz bir kalıp bulmak lazım. Belim koptu bana borçlusun. Sordum işte yanık kremi var mı diye. Annen yok diyince Alisi arıyayım dedim. Onun şu garip ilaçları var ya. Doğal yaptıkları hani. Onlardan getirdi. Yoksa baya kötüydü şuan az olması lazım yanmanın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...