Masada İcra

4 2 0
                                    

CEM SERTKAYA: ee bilader?

SEZGİN DURMAZ: Nasıl icra gelmiş olabilir ki ?

KAAN MARK:Deutchland'da böyle KuSSen bir borç olursa anında alıyolar tükkanı.

CEM SERTKAYA:E oğlum Arda'nın teyzesi zengin değil miydi? Ben mi yanlış biliyorum?

KORKUT KORKMAZ:Batmış olamaz mı?

KAAN MARK:Ja ja bencede enişte doğru söylüyo bence.

SEZGİN DURMAZ:Bir zengin ne kadar batmış olabilir ki evini falan alsınlar?

KORKUT KORKMAZ:Usta valla benim baş çatlıyo zaten

ALİCE:  YA  BEYLER  !

Diye bir  anda bizim cümlemizin sonuna nokta koydu Alice.Sonra bir cümleyle başladı ki biraz düşündük hakikaten.

 ALİCE:Konumuzun icra olmasına şaşıran bir ben miyim? Yav bunca zamandır bir Allahı kulu da niye demiyo ki Arda nasıldır ? Ne yapıyordur? E sıkıysa şimdi de düşünmeyin.Çocuk ortada bile yok. Bir arama fikri bile niye çıkmıyo?

Şöyle durduk bi düşündük.Tarttık olayı. Sonra Sezgin bozdu sessizliği.

SEZGİN DURMAZ: Gadın doğru söylür abi. Bir arayalım en azından.

CEM SERTKAYA:Yav sen yanlış anlamışsın Alice.Normalde ne olsa ne bitse bu çocuğa fazla dokunmaz en iyisi kendi halinde toparlamaya bırakmak oluyo.

ALİCE:Ya her insanın duyguları vardır dimi? Ya göstermek istemedi ise?

SEZGİN DURMAZ: Ya niye niye? Adam bunca zaman bir aşık bile olmadı.

Diyince tabi Alisin sıfad-ı eşgal-i dündârîy-e vetekkülü siâmül-i mülk havakkelü lügât şerif-i didar-ü ahval kelile-i çehre el-simadûdar-ul tecr-mün el-tehra sifad biraz üzgün oldu. Yere düştü birden gözleri.Bende gözlerimi dikmiş ona bakıyordum.Tamam uğraşıcak kafam oktu ama salak değilim.Psikolojiden anlarım.Hal ve tavırlar kişiyi yansıtır.Gözler ise saklı gerçekleri...

KORKUT KORKMAZ:Sen öyle san dostum..

Tabi  bir şaşkınlık sarması bizimkileri olağandı.

ALİCE: He?

CEM SERKTAYA:What dedin gülüm?

İSMAİL CANEVİNDEN: O zaman senin ben ananskm.

SEZGİN DURMAZ: Ya bi dur be. Durup durup çıkıyosun aradan.

İSMAİL CANEVİNDEN:O zaman seninde ANNAnskm.

CEM SERTKAYA: Ya bi dur!

İSMAİL CANEVİNDEN:Allayınıza boru allayınıza.

KAAN MARK:Siz bi boş yaptınız ben onu bi hissettim.Arayın artık adamı.

CEM SERTKAYA: Tamam tamam arıyorum.

Cem'in telefonu>Rehber>Kişiler>Arda

*Arda Kişisi aranıyor*

*Aradığınız numara geçici olarak kullanıma kapatılmıştır*

*Arama sonlandırıldı*

Cem telefonu yavaşça indirdi.

CEM SERTKAYA:Aradığınız numara götten verdi diyo.

İSMAİL CANEVİNDEN:O zaman onun da ananskm.

SEZGİN DURMAZ:Yav kardeşim sendeki bu agresiflik ne bugün ?

ALİCE:Uykusu var abisi.

İSMAİL CANEVİNDEN: Kadın beni tanıyo.

ALİCE:De nası yani oğlum anlamadım.Nası götten vermiş?

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin