Evet..Saldırı esnasında misafirler arasında baş komiserimiz de vardı. Lakin kirli bir polis iseniz niye umursayasınız? Belki Komiser umursamayacaktı ama o kadar jet sosyeteye rezil olan masa sahipleri umursayacaklardı. Çünkü günün gecesinde arkamızda bıraktığımız yaralı,baygın,dövülmüş bir adam.Dağılmış bir bar... Bir sürü mermi girişi. Korkmuş onca jet sosyete ve erken bitmiş bir parti...
Bizim patron sağlam bir azar işiticek gibiydi. Hatta bundan fazlası olmuştu...
Bizim patron o gecenin sabahında çağrıldı hemen masaya. Acil bir toplantı başladı. Masanın sefiri kızgındı.Elini masaya vura vura konuşuyordu.
MASANIN SEFİRİ: LAN SEN NE İŞE YARAMAZ BİŞEYSİN! HEM GÜVENLİKLER Bİ BOKA YARAMASIN. HEM GÖNDERDİĞİMİZ İÇKİLER Bİ BOKA YARAMASIN. HEM SOSYETEYE REZİL OLALIM. HİÇ BİR İŞE YARAMAZ MISIN LAN SEN!?
PATRON: İzin verin açıklayayım..
MASANIN SEFİRİ : NEYİ AÇIKLİCASIN LAN? İTİBARIMIZI BİTİRDİN GÖT HERİF. REZİL HERİF!
Patron zaten dişlerini sıkıyodu en son patladı. Ayağa kalktı bir sitem etti.
PATRON : Eeeh YETER BE! ÇOCUK MUYUM LAN BEN? NE -AZAR ÇEKİYOSUN? İÇKİLERİNİN DE SENİNDE AMINA KOYİM! ÖDENİR LAN PARA!
Bu lafları ve bu baş kaldırmayı gören sefir şööyle zevkli zevkli yaslandı arkasına. Zehir ise elini anlına götürmüştü. Başlarına ne geleceğini biliyordu.
MASANIN SEFİRİ: Alın bu işe yaramaz herifi. Bizim çiftlikteki domuz boklarının biriktiği yere atın.Bu sefer hakikaten bir bok olucaksın lan.
PATRON : Hayır bunu yapamazsın. Hala masanın üyesiyim.
MASANIN SEFİRİ: oo öyle mi dersin?
Sefir ellerini açtı ve masadakilere döndü.
MASANIN SEFİRİ: Bu arkadaşın üyelikten atılması ve hak ettiği ceza hakkında itirazı olan var mı?
Patron acıklı gözlerle masaya bakarken kimseden itiraz gelmedi.Sonunda sefir emri verdi vee bizim patron bok yoluna gitti...
MASANIN SEFİRİ: Şimdi siz birde düşünüyorsunuzdur. E şimdi meyhane kime kalacak diye?
Kural 1 : Üyelikten atılırsan. Malların masada bölüşülür...
MASANIN SEFİRİ: Benim bu konu hakkında naçizane bir fikrim var. Ben diyorum ki. Bu bizim şişeleri patlatan çocukları alalım. Baş komiserimizin anlattığına göre baya afilli bir iş çıkarmışlar.Şöyle organizesinden. Hem yaptıklarını tek başlarına tamir ederler. Hemde anlaştığımız fiyattan fazlasını teklif ederiz. Bu salak yüzünden herkes zarar etti. Bu çocuklar ile herkes bunu karşılayabilir. Oylamaya açıyorum... İtirazı olan?
Masa yeniden sessizliğini bozmadı.. Bu adamlar hep böyle sessiz mi kalırdı ki? Madem ki oylama var ne diye masanın sefiri de vardı ? Onu bunu bilmem ama bizi çok güzel paket ettiler.Nasıl buldularsa artık. O kadar maske falan vardı. Baş komiser bile bulamamış... Aaah abi ya.. Murat... ya hakikaten bu adam bir susmuyo ya. Olay yerinde yaralı olan tek kişiyi sorgulamak akıllarına gelmişti tabi. Bizim yüzlerimizi , isimlerimizi ve hangi okulda okuduğumuzu öğrendikten sonra bizi bulmaları çok zor olmamış olsa gerek. Bir gün sinemaya gidelim dedik. Bütün ekip gittik. Sonuç ne mi oldu ? Ya hasta herifler salonu kapatmışlar. Sırf bizim için. Geldiler hanımlar zar zor da olsa serbest bırakıldı. Aslında çok şaşıracağınız da bişey oldu. Sezgin ile İsoyu ayırdılar. Hani bunlar 2 de bir motorla dışarı çıkıyor. Bizi dahil etmiyorladı ya. Paket servise başlamışlar. Şu toz içerenlerden. Hızlı teslimat akabinde hızlı para. Ya dedim yuh ya. Bende diyorum gazlıyoruz ediyoruz bu herifler sanki dünden hazır gibi nasıl öyle viraj alıyorlar. Velasıl kelam. Konuşmalar yapıldı. Ben sanıyorum bizim bi tarafımız kesilecek. Yok arkadaş. Götürdüler bizi bir kumarhaneye. İçkiler,kahkahalar havad uçuşuyo. Masanın sefiri konuştu elindeki şampanyayla. Herkes de susup onu dinledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...