Hüzünden Düşen Bin Parça

10 2 0
                                    

Anlık bastıran yağmur geceyi daha da kasvetli yaptı birden...

Tavsiye edilen fon müziği :balmorhea - remembrance (slowed+reverb))

Mercan babam öyle kala kaldı birden... Anlamıştım ona bir şey olduğunu.Can havliyle nefes verdi zaten. Kertenkelenin yüzündeki o kahpe gülümsemeyi hatırlıyorum.

KIDEMLİ KERTENKELE: Moruk vericektin kızı. Gerçi yine ölücektin.

Babam yere doğru yalpalarken tuttum kafasını.Kafasındaki damar gözüküyor. Zorlandığı belli oluyordu... Nefes alış verişi bozulmuşkenkonuşmaya çalıştı.

MERCAN KORKMAZ: Ne...Neden ?

KIDEMLİ KERTENKELE: Senin oğlan. Patronu kızdırmış. Bizde iyi cukka aldık sayende. Hadi Allaha emanet dayı..

Kertenkele Miray'ın yanağından makas aldı ve yandaşlarıyla anında uzadı.

Babamın yüzüne bakıyordum. Gözyaşlarına boğuldum.Onu kaybetmek istemiyordum.

MİRAY ALEDAN: Baba ... Baba benimle kal.. Kurtulucaksın. Evet kurtulucaksın. Sakin ol.

Ona sakin ol derken bile elim ayağım titriyordu.

MİRAY ALEDAN: Ben.. Ben ambulansı ariyicam. Bekle.

Telefon motorda kalmış. Kalktım apar topar. Motora doğru koşuyordum.Motora koşarken düştüm. O sırada bile...

MERCAN KORKMAZ: Dikkat et kızım...

MİRAY ALEDAN: Ya babaa.

Gözümden akan yaşlar görmemi de engelliyordu.Rastgele  kollarımı savuşturarak buldum telefonu. Ne yazık ki birde elimden düşürdüm. Ellerimin titremesine engel olamıyordum.

MERCAN KORKMAZ: Sakin ol kızım...

MİRAY ALEDAN: İyileşiceksin. Sen sakin ol.

Miray kendinde değildi. Bir panik sarmıştı onu. En son başardı 112'yi aramayı. 

*Çalıyor*

MİRAY ALEDAN: YA AÇIN LÜTFENN! LÜTFEN!

*Çalıyor*

MİRAY ALEDAN: Ya ne olursunuz açın. 

*Çalma bitti*

MİRAY ALEDAN:Heh alo! 

...

MİRAY ALEDAN: ALO!?

MİRAY ALEDAN:SESİM GELMİYOMU?

Miray Telefonunu kontrol ettiğinde şarjın bittiğini anlayınca kahroldu.

MİRAY ALEDAN: ŞARJ BİTTİ. İNANMIYORUM! TELEFONUN NERDE BABA ?

Miray babasının ceplerini kontrol etmeye başladı.Mercan ise sadece kafasını olumsuz yönde sallıyordu. Miray ne demek istediğini anlamıştı Mercan'ın. O Sahile kafa dinlemeye gelirken telefonu yanına getirmezdi...

MERCAN KORKMAZ: Son bir kaç söz kızım... Son bir kaç söz...

Miray kafasını sallayıp kızarmış gözlerle bakıyordu babasına.

MİRAY ALEDAN: Hayır...

MERCAN KORKMAZ: Cansu... Ona özrümü ilet . Onu öbür tarafta bekleyeceğim.

Miray babasının elini tuttu.

MİRAY ALEDAN: Hayır. Hayır. Hayır! Sen.. Bizimlesin..

MERCAN KORKMAZ:Bu kodumun sahili boş.. Kimse...

MİRAY ALEDAN: Zorlama kendini. Bulabilirim. Yardım bulabilirim. Motorla gider gelirim. Hemen giderim.

Miray kalkmaya bir yeltendi ama Mercan tuttu onu.

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin