Denge Bozulabilir !

22 8 0
                                    

Bu bilinmedik numaradan mesaj atanda kim ola  ki ?

0535 289 11 56 : Hey!

Korkut Korkmaz : Kimsiniz ? 

0535 289 11 56 : Miray ben Korkut.

Hass kural 1 : Eğer birisi ile gece diyalog başlatırsa  ya bir karar vermişdir  yada duygularını kontrol edemeyip anlık olarak başlamışdır. Gece başlayan diyologlar sağlıklı değildir.

Korkut Korkmaz  : A Miray , Seni kaydetmemişim tanıyamadım pardon 😂

0535 289 11 56 : E kaydediver o zamann 😃

Rehber>Kişi Ekle>Yeni kişi ekle > Ay Tenli Kadın > Kişiyi kaydet

*Ay Tenli Kadın * Kaydedildi 

Ay Tenli Kadın :  Beni neden ay tenli kadın diye kaydettin ki hdhds

Korkut Korkmaz : Sen beni mi izliyosun be ! Noluyoruz djdssdjsd 

Ay Tenli Kadın : Bende beni nasıl kaydettiğini gösteren bi program var da ondan gördüm .

Korkut Korkmaz :  Şey ya işte beyaz tenlisin bence uyumlu oldu. 

Ay Tenli Kadın : tamam tamam bence güzel . Hem altındaki ağır anlamı biliyorum .

Korkut Korkmaz : O nerden çıktı be . Sende bu fizik dersinin notları var mı ? 

Ay Tenli Kadın : Bu kadar eğleneceğimi bilseydim daha önce  yazardım.  

Korkut Korkmaz : E iyi eğlendirdiysem ne mutlu bana. Seni gülerken sık göremiyorum. Bu durum canımı sıkıyodu.

Ay Tenli Kadın : Gerçekten böyle mi düşünüyordun... Bu çok tatlı. Bende aslında bir nevi bu konuyu konuşmak için mesaj atmıştım.

Korkut Korkmaz : Nasıl yani ? 

Ay Tenli Kadın : Duygulardan bahsetmek için. Şu birkaç gündür mutluyum . Önce o sözü vermen sonra Özgeye karşı beni koruman.  Beni sanki önemli biriymişim gibi hissettirdi. 

Allahım sana geliyorum. Kural 1deki maddeyi hatırla. Gece yazılan mesajlar asla sağlıklı değildir. Kalbim atıyo , nefesim darılıyo. Lan çok güzel pas geldi. Gol atsam mı ? Şutu vurim mi .... Napim napim.. Lan kız bekliyo... Ve KORKUT VOLEYE KALKTI: 

Ay Tenli Kadın :   Korkut?  

 Ve KORKUT VOLEYE KALKTI: 

Korkut Korkmaz : Sen zaten benim için önemliydin . 

Ay Tenli Kadın : Sende benim için öylesin. 

Goooolllll. Attı golü . Muhteşem bir gol . Efsane bir gool . dakika 89 dokuzz. Allahım Beraberlik son buluyorç Korkutun golü Mirayın asistiyle çeyrek finalden yükseliyoruzz. 

Korkut Korkmaz :  Nasıl yaani !?  Bu hep böyle miydi yoksa son zamanlarda falan mı ? 

Ay Tenli Kadın : Ay Tenli Kadın  yazdığından beri dshdshs 

Korkut Korkmaz : he 

Ay Tenli Kadın :  Ay şaka be dsdsjd. Ya bu uzun zamandır böyleydi. Sana nasıl yakınlaşabilirim diye düşünüyordum. Sanki sende beni seviyormuşssun gibi hissediyordum.  En son herkesi davet edince Kuzgunu göstermeye bende gelmeyi düşündüm . Sonrası malum.

Korkut Korkmaz : Demek öyle hee. Hayallerimi süsleyen kızdan bunları duymuş olmak beni ne kadar bahtiyar etti bilemezsin . 

 Ay Tenli Kadın : Ağlarımda utanırım da amaa 🥺

Korkut Korkmaz : Hep demişimdir . Mutluluk gözyaşından zarar gelmez ama tek başına ağladığın zaman sıkıntı. Bundan sonra okulda sırada hep birlikte oturur hep birlikte ağlarız olur mu ? 

Ay Tenli Kadın  : Olurrr  
Ay Tenli Kadın : da 

Korkut Korkmaz : Ne oldu ? Sorun Nedir ?

Ay Tenli Kadın : Senin yanında Sezgin oturmuyor muydu ? 

Korkut Korkmaz : Artık değil. 

Ay Tenli Kadın:  Didiklemek  istemem ama ,bi sorun mu oldu aranızda ?

Korkut Korkmaz : O gece ... Çok kötü bi geceydi . 

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin