Finale Çeyrek Kala.

9 0 0
                                    

Şuan nerde miyim?.. Spikerin " BU DA MI GOL DEĞİL " bir doktorun " Psikiyatri bölümü ilgilenir " ayrıca bir galericinin " oğlum böyle kazık mı olur ya" dedikleri yerdeyim. Polis aracındayız. Adamlar bizi bi güzel paket edip ormanlık bir yerde devir teslim yaptılar. Bizim nerde olduğumuzu anlattığıma göre artık neden polis aracında olduğumuzu anlatabilirim. Belki Miray için diyebilirsiniz. Doğru Miray firari sayılır ama polis beni arıyormuş...

ALİCE: ARDAAAAAAA

Arda ve Cem sarsılarak kalktılar.

CEM SERTKAYA : MEVZU VAR MEVZU

ARDA RÜZGARBEYLİ : YOK LAN MEVZU YOK.

CEM SERTKAYA : Polemiğe gireceğine yürü kodumunu.

Arda ve Cem hızlı adımlarla içeri yürüdüler.

Arda gözlerini avuştura avuştura konuştu.

ARDA RÜZGARBEYLİ: He sen harbi grup istiyon.

O sırada bileklerini kesen Sezgin'in ölü bedeni ve bir not gözüne çarpmasıyla Arda ve Cem'in sıfat-ı Şerifleri kaymıştı haliyle.

CEM SERTKAYA : HASSİKTİR! HASSİKTİR! HASSİKTİR!

Arda ikisini de sakinleştirmeye çalıştı.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Lan az sessiz olun.

Hem sinirli ama bağırmış gibisinden aynı zamanda fısıldayarak konuşuyorlardı.

ALİCE: Senle bi ilgisi var mı bunun?

ARDA RÜZGARBEYLİ: Herşeyi de benden mi bilcez be?

Yerden notu aldı.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Bak not bırakmış.

Sezgin'in yazdığı notu dışından okumaya başladı Arda.

Not:

Öncelikle özür dilerim. Kendimi bunu yapmaya mecbur hissettim. Çünkü bizi felakete götürdüm gittikçe. İçimde tuttuğum tek şey Alise olan sevdam değildi. Sıla'nın niye gittiğini biliyorum. Veya nereye gittiğini. O gün otoparkta araçtan kaçtığında not bırakmış. Onu ilk ben buldum ve okuduktan sonra yırttım. O an öyle yapmam gerektiğini hissettim.

ARDA RÜZGARBEYLİ : Rahmetli iyi hissederdi..

ALİCE : Lan adam öldü hala..

ARDA RÜZGARBEYLİ: Bok vardı yırtmış.

CEM SERTKAYA : Okumaya devam etsene.

Not:

Bize bıraktığı notta şöyle yazıyordu. Siz deliler kafayı yemişşiniz. Herkesi polise vericem. Sizler ruh hastası insanlarsınız. Sadistsiniz. Büyücüsünüz. Tehlikelisiniz. HATTA KATİLSİNİZ. Herkesi ihbar edicem ve herşeyi ötücem. Kampdaki cesetleri de anlatıcam. Hepsini...

Kendinize iyi bakın. Ben artık bu oyunun parçası olamam. Fakat son bir isteğim var. Korkut tehlikede olabilir. Onu koruyun.

ARDA RÜZGARBEYLİ : Siktir amcık.

CEM SERTKAYA: VAY ANASININ AMIYMIŞ BİLADER. BEN DEDİM BEN BU SILA YILANINA GÜVENİLMEZ DEDİM. BEN DEDİM ISO BEYİNSİZİNE DE DEDİM.

ALİCE: Bunun sırası değil. Ya bi kere de ciddi olun.

CEM SERTKAYA: Gayet ciddiyim.

Alice : Bu kız öttüyse eğer ana karakterin de başına bı bok gelirse sorumlular biz oluruz.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Yani tek bir ihtimal var.

CEM SERTKAYA: O da ölmek mi dersin?

ARDA RÜZGARBEYLİ: Vay gardaşım.

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin