Yanıma döndüm ve kişinin Arda olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım.
KORKUT KORKMAZ:He?
ARDA RÜZGARBEYLİ: Diyorum naber müdür?
KORKUT KORKMAZ: Senin ne işin var burda?
ARDA RÜZGARBEYLİ: Kuşatma görünce dayanamadım. Yoksa yoldan geçiyordum.
KORKUT KORKMAZ: Nasıl ya?
ARDA RÜZGARBEYLİ : Şimdi sırası mı? Bir işimiz var şurda.
KORKUT KORKMAZ:E iyi o zaman da nerden öğrendin?
ARDA RÜZGARBEYLİ: Varsay ki kuşlar söyledi.
KORKUT KORKMAZ: İyi iyi. Şu nöbetçileri görüyo musun?
ARDA RÜZGARBEYLİ: Hıhı.
KORKUT KORKMAZ: İşaret gelince bayıltıyoruz.
İşaret geldi. Nöbetçilerin arkasına sinsice yaklaştık ve etkisiz hale getirdik ikisini. Sessiz bir şekilde malikanenin içine doğru ilerledik. İlk katı Killa abinin adamları toplamıştı,temizdi.Normal bir malikaneye benziyordu.Salonu mutfağı falan. 2 kata çıktık. 2.katda ise yaklasik bir 10 oda kadar yatak odası saydım. Hepsi de boştu. Üst katdan bir ses duydum. Bir azar sesi. Sanırım pezevenk arkadaş kızlara azar çekiyordu. Kapıya Ardayla yaklaştık. Fısıldaşarak konuşuyorduk.
ARDA RÜZGARBEYLİ: İçeri aniden girelim.Belirli hedefimiz olsun. Sen direk adama odaklan. Başkası varsa ben hallederim.
KORKUT KORKMAZ: Başka kişiler varsa nasıl halletcen?
Arda elini ağzına götürdü.
ARDA RÜZGARBEYLİ: Şş karışma ılık. Bendee
KORKUT KORKMAZ: İyi 3 deyince
Arda kafasını salladı.
KORKUT KORKMAZ: 1....2...
ARDA RÜZGARBEYLİ: YA ALLAH BİSMİLLAH!
Ya kardeşim 3 dedik 3. Öyle birden tekmeyle girilir mi? Neyse havalı da durmadı değil hani. İşleri sessizce hallettiğimizden ne şüphe çektik ne bi şey. Bu yüzden içerdekiler biz girdiğimizde şok oldu. Bu arada azar konusunda haklıymışım. Adam 7-8 kızı dizmiş önüne şiddet uyguluyormuş. İçeri girdik ve güzel bir kavga çıktı. Anlaştığımız gibi ben adamla kapışırken Arda diğer ikisiyle kapışıyordu. Fakat kavga gereğinden fazla uzadı. Hatta kavga arasında konuşma fırsatımız bile oldu.
Adama yumruk vurdum.
KORKUT KORKMAZ: Yardım lazım mı?
Arda sırtına bir adam yapışmış iken diğer adama tekme attı. Üstündeki adamı da yere çaldı.
ARDA RÜZGARBEYLİ: Sana gerekiyo gibi.
Yerden kalkan pezevenk, çok güzel bir yumruk geçirdi çeneme. Ağzımdan kan geldi. Yere tükürdüm ve geri saldırdım.
Adamı kaldırıp duvara vurdum.Anam bide duvar yıkılmasın mı? Zaten duvar değilmiş. Sesin bu kadar yankı yapmasından anlamalıydık. Baya ince bi kağıtmıs duvar dediğimiz. Kasa çıktı içinden de.Bir şaşırdık tabi.Fakat halletmemiz gereken bir kavga vardı.
ARDA RÜZGARBEYLİ: Eeeeh sıkıldım lan.
Tuttu iki adamı da kafalarından birbirine çarpışırdı ve bayılttı. Ellerini beline koydu ve beni izlemeye durdu.
ARDA RÜZGARBEYLİ: E hadi
KORKUT KORKMAZ: Emriniz olur.
Adamın şah damarına çok sert bir darbe vurarak bayılttım. Ardaya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...