Sabah böyle yüzümü ekşitmiş bir şekilde kalktım. Kafamda inceden bir sızlama , Ağzımın kenarından akmış salya ve inceden bi üşüdüm ya. Anaa lan bornozla uyumuşum. E bir kalkalım o zaman.
Korkut yuvarlanarak indi yatakdan. Sadece bacaklarıyla sürüne sürüne gardolabının önüne kadar geldi. Felç falan olmamıştı. Üşendiyordu... Gardolabının önüne gelince mecburiyetten kalktı. Tam boxerını giydi. İçeri Miray girdi.
KORKUT KORKMAZ : DESTUURR!!
Miray kapıyı aniden kapadı az da aralık bıraktı ama içeri bakmıyordu.
MİRAY ALEDAN : Ay! Ya sen uyandın mı !?
KORKUT KORKMAZ : Uyurgezerken kıyafetlerimi değiştirmeye bayılırım.
MİRAY ALEDAN : Ya amma gıcıksın.
KORKUT KORKMAZ : Eheehe.
MİRAY ALEDEN : Hadi sofra hazır. Bende seni kaldırmaya geliyordum.
KORKUT KORKMAZ : Geliyorum 5 dakikaya.
MİRAY ALEDAN : Tamamm.
Miray biraz da şaşırmıştı. Korkutun biraz yapılı olduğunu biliyordu. Şimdi ise neredeyse çıplak görünce etkilenmişti içten içe.
Onlar muazzam, mükellef , haşmetli kahvaltılarını yaparken bazıları için durum böyle değildi. Tek yaşayan Arda acıbademini kıtlıyor. Aynı zamanda arakladığı biraları götürüyordu.
İsoda olaylar az farklıydı. 5 dakikada bitiriyordu kahvaltıyı yulafla.Keza cemde spor öncesi karbonhidrat için bol yulaf tüketiyordu. Fakat onlara nazaran kahvaltıyı seven birde Alice vardı.
Gerçi o kahvaltıyı değil bütün öğünleri severdi ya neyse.
Kahvaltıyı yaparken bütün olan biteni konuştuk bizimkilerle. Neler oldu ? Neler bitti...? Ne eksik ne fazla konuştuk baya bi.
Sahi merak ettim o kadar canlı yayın oldu. Hiç mi diziden falan bize teklif gelmez ? İşin güzel tarafı müfettiş başıma dert açmak isteseydi çoktan başıma bela olurdu diye düşünüyorum. Fakat hala bir telefon bile yok.. Kahvaltıdan sonra biraz kitap okumak adına odama geçtim.Duvara montelenmiş kitaplığımın yanında kitap okumam için özel bir koltuk bulunuyordu. Baya da rahattı. Açıkçası sırf ona uzanmak için bile kitap okurdum. Geçenlerde ara vermiştim. Castronun hayatını okuyordum. Yapılan askeri girişimler , her alanda yapılan gelişimler. Aynı zamanda dipten yükselen insanların hayatını okumak güzel oluyo.
Miray da yatağımda telefonla ilgileniyordu. Anlık kitaptan kafamı kaldırdım. Yatakta yuvarlanıyordu.Kitap ayracımı sayfama yerleştirdim. Kitabı dizime koydum ve onu izlemeye durdum. Elimi çeneme koydum gülümsiyerek ona bakıyordum ki ona baktığımı fark etti. Bende ne yapıyorsun anlamında bi kaş göz yaptım.
MİRAY ALEDAN : Sıkıldım yaa napim.
KORKUT KORKMAZ : Onu fark ettim. Var mı yapmak istediğin birşey ?
MİRAY ALEDAN : Bilmem . Seçeneğim var mı ki ?
KORKUT KORKMAZ : Elbette. Bak ne dicem. Normalde cumartesi gününü babamla geçirirm. Bazen ava bazen balık tutmaya gideriz. Ne dersin?
MİRAY ALEDAN : Bilmem, başka bir seçeneğimiz var mı ?
KORKUT KORKMAZ :Film izleyebiliriz. İster ekiple ister sadece ikimiz.
MİRAY ALEDAN : Bak bu iyiymiş. Tabi diğer fikire de kötü demiyorum ama .
KORKUT KORKMAZ : Sorun değil. Sıkılabilecek olmanı düşünmen gayet normal . Bizimkilere haber verim de bi buluşma kafası diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...