Aracın yanına vardığımızda bari cemin uçağını izleyelim dedik. Arda aracın tavanına yattı. Ben bariyerlere yaslandım. İsmail ise bagaj kapısını açıp, bagaja oturdu. Biz yerleşmiştik. Az sonra da Cemin uçağının bulutlar arasına karışmasını bekledik.
Bu sırada uçaktaki rutin başlamış. Kalkıştan önce hostesle tartışan sözde ceolar o ulaşamadıkları telefonlarına erişmişlerdi. Nefes alabiliyorlardı artık. Bunun üzerine Cem de çıkardı telefonunu ve galerisine düşen 3 videoyu izlemeye başladı. İlk Miray'ın videosu.
MİRAY VİDEO İÇERİĞİ:
Miray telefonu çalışma masasına sabitlemiş ve karşısına geçip Ceme bir şeyler anlatmaktadır. Anlatım biçiminde hüzün ve neşe birliktedir.
MİRAY ALEDAN : Cem pırasası gurbet ellere gidiyormuş. Olsun Cem sen hep benimle kalıcaksın.
Miray masasına koyduğu pırasayı alır ve kameraya gösterir.
MİRAY ALEDAN : Senin bir parçan hep benimle baaak.
Miray biraz güldükten sonra toparlandı.
MİRAY ALEDAN : Şaka bir iletişimimizi kesmiyelim. Dikkat et oralarda ve bence dinini falan sakla ki sıkıntı çıkmasın. Dikkat et Cem .Almanya soğuktur.
Video biter.
CEM SERTKAYA : Ulan bu ne soğukmuş bi bitmedi. Neyse bir de Alisinkine bakim.
ALİSİN VİDEO İÇERİĞİ :
Alice yatağında oturmuş bir eliyle telefonu tutarken ön kameradan kendini kayıta almaktadır.
Anlatış biçimi sevinçlidir.
ALİCE : Ya usta duygusal konuşma felan lazım buralara ama. Cık benden çıkmaz. En fazla özlicem derim yine konuşuruz. Ben en iyisi göte dikkat et Cem. Almanya soğuktur diyim.
Alice işaret ve orta parmağını birleştirip selamını verdi.
ALİCE : Adios a dost.
Video biter.
CEM SERTKAYA : Ya kardeşim bu sözü kim buldu ? Çok aradınız mı ? Neyse aha Aysu'nun videosu.
AYSU VİDEO İÇERİĞİ:
Aysu kamerayı masaya sabitlemiştir. Önünde bir sürü büzüştürülmüş peçete görülmektedir. Ağlamaklı ses,kızarık gözler ile hüzünle ve ara ara sırıtarak anlatmaktadır. Elindeki bir peçete ile de sürekli göz yaşlarını siler .
AYSU BEYAZ : Sevgilim... Bana ağlama dediydiler de yine tutamadım işte. Neyse sen bakma bana. Biliyorsun duygusalım. Aklıma birkaç birşey geliyo. Onları kovalıyorum.Senin uzun ilişkileri sevmediğini biliyorum. Belki de dışardan göstermesen bile benden sıkıldın. Veya ben çok duygusal düşünüyorum. Birde bunun üzerine Almanyaya gidiyorsun. Tama hayatının belki en iyi fırsatlarından biri ama.Orda rahat olucaksın.. Ben olmicam ne bilimm. Aslında kuşkumu anlarsın. Senin bu gidişini ben belki bir ayrılık belki bir mola olarak tanımlıyorum.. Ne diyelim.. Ne yapalım. Ben yine devam ettiricem yani.
Video Biter.
CEM SERTKAYA : Ha şunu bileydin be aslanım. Ben gemi kaptanıyım babaa . Her limanda bir çıtır olması şart. Şimdi bizim kuzen de ne ortam vardır . Yararlan oğlum Cemmm. Ah ah ah . Aaaahh. Lan belim ağrımış. Ekonomiden uçmasam biraz para olsa ne olurdu yav ?
Saatler sonra Cem yolun çoğunu kat etmişken. Biz herkesi kendi evine bırakıp . Aracı da yerine bırakmıştık. Aynı aldığımız gibi.. Biraz tozlu ama aynı oto parfümlü. Biraz yan park edilmiş. Aynalar kapanmış. Güzel her şey yerli erinde. Her şey olması gerektiği gibi olduğundan Arda daha da uğraşmayıp evine çıkmıştı. Keşke biraz daha uğraşıp kilometreyi sıfırlasaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...