Odaya doğru hızlı adımlarla hep beraber gidiyorduk. Gariplik şu ben korkuyorken Özge ve saz arkadaşları heyecanlı ve sanki mutlu gibilerdi. Kaosla beslenen cadılar gibi sırıtıyolardı aralarında. Yaklaştıkça odadan gelen seslerin itişme kakışma sesleri olduğunu anlamak zor değildi. Hızla kapıyı açtım. Nilay ve Miray yerde boğuşur vaziyette gördüm. Kenarda ise Sezgin dona kalmıştı. Girdiğimi fark edemiyecek kadar öfkeliydiler . Nilayın yüzü gözü çizikler içindeydi.
Ama aralarındaki olan bu husumet kavgaya benzemiyodu. Çünkü üst taraftaki Miray olmasına rağmen Miray Nilaya vurmuyordu sadece ellerini ve kollarını tutmakla yetiniyordu. Birisi gelsin bizi ayırsın der gibiydi. Bende o yardım çığlığını duydum . Hemen girdim aralarına. Ben ayırmaya çalışıyorum. Özge ve saz arkadaşları ise sadece kenardan tezehüratlar ediyodu.
'' oyy , vur vur inlesin!, vay yelloza bak sen.., aboo , kavga! kavga! kavga!'' o an onlarla uğraşmak çok isterdim de az meşgulum. Keşke bi şöyle yakın bi arkadaşım olsaydı da ayırmama yardım etseydi. Ey sana diyorum Sezgin. Beni duymuyodu bile sadece izliyodu. En son ayırmayı başardım. Nilay mabadına vurulmuş dana gibi kaçtı. Miraya döndüm , nefes nefeseydi. Oturttum onu benim yatağıma.
KORKUT KORKMAZ: Gel, gel otur şöyle. bi sakinleş . Özge zahmet olmazsa bi su getir be ! Pişmiş kelle gibi sırıtıyosun.
ÖZGE BAL : Ay aman sende eğlenmeyi bilmiyorsun. Tamam getiriyorum.
o sırada Miray çantayı işaret etti. o sırada fark ettim çantanın içinden kuzgunun sesi geliyodu. Lan beynim yandı. Çantayı yavaşça kavrayıp açtım . Birde ne göriyim? İçinden Kuzgun çıktı harbiden. Bu becerdiğimin odasında neler dönüyo diye kime sorcam ben şimdi?
Sakinleştirmeye çalıştığım Mirayıma mı ? Hala şokta olan Sezgine mi?
Ben buna karar vermeye çalışırken Özge suyu getirdi Miraya bu arada.
Özge BAL : Al Balım .. Ee ne haltlar döndü bu odada anlatsana?
Hem kız daha suyunu bitirmemiş hemde pişmiş kelle gibi sırıtıyo. Nasıl sinirlenip , nasıl baktıysam kıza, bana bakarak korkak bir tavırla şöyle dedi:
ÖZGE BAL : Tamamm... O zamann okulda anlatırsınız ...
Daha pis bakmaya başladım.
ÖZGE BAL: Yani sanırım... O zaman biz kalkalım kızlarla . Kapının yolunu biliyoruz hiç kalkmayın
dedi ve çıktılar. O bişey değil İstese de kalkmazdım. Miray biraz sakinledi ve lafa girdi.
MİRAY ALEDAN : Korkut olanlar için üzgünüm. Evde tatsızlık olsun istemezdim ama bu yılandan şüpheleniyordum. Odaya girdiğimde Nilayın Kuzgunu çantaya koyarken yakaladım.
Bi saniye Sezgin de odada değil miydi? Sezgine bi bakış attım . Sessiz sessiz ağlıyodu.
(Yazar tavsiyesi: Bundan sonrasını herhangi bir hüzünlü fon ile okuyabilirsiniz. Nacizane tavsiyem DeliBal fon müziğidir)
MİRAY ALEDAN : Onunla neden eskiyiz söylim. Bi gün soyunma odasında yan yana soyunurken gözü kolyeme takılmıştı. Rahmetli annem hediye etmişti onu bana . Kolyemi çok beğendiğini acaba kendisine hediye eder miyim diye sordu. Bende kibarca reddetdim. Normalde öyle yapmazdı ama Israr etti, kıskandı. Arkamı dönüp üstümü değiştiricektim . Tişörtümü çıkardım,kenara koydum.Sonra uzun tırnaklarından birini kolyeme taktı ensemi de sırtımıda tırnağıyla kazıya, kazıya kolyemi söktü . Ne olduğunu anlayamadım önce . Sonra bunun arkadaşları beni tuttu. Bunu fırsat bildi ve kolyemi alıp,klozete attı. Sifonu da çekti. Neden bunu yapıyosun dediğimde canım istedi demişti. Ardından bir makas ile südyenimi kesip fotoğrafını aldı. Eğer birine anlatırsam şantaj yapmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...