Sınıfa neredeyse aynı anda girdik Sezginle . Biraz ivme kazandım ve yerime oturdum. Gözlerimlede boş olan diğer sırayı işaret ediyorum. O da aynen o sıraya geçti. İlk ders neyse ki felsefeydi rahat geçti. İlk teneffüs hemen indim bizimkilerin yanına. Bi tokalaşalım kendimize gelelim.
KORKUT KORKMAZ : Eyy , naber adamım .
CEM SERTKAYA : Adam mıyız olm biz. Geç geç .
Diğerleriylede bi tokalaşma. Başladım muhabbete.
KORKUT KORKMAZ : Beyler Şu Alice denen kızla konuştuk bi piizacıda.
ARDA RÜZGARBEYLİ : Vay civeleek . Ula bunun için mi borç aldın.
KORKUT KORKMAZ : Ya konu o değil. Hem para yoktu nabim. Birde kız bana bi racon kesti üff.
CEM SERTKAYA : Allah için anlat
KORKUT KORKMAZ : Ya bilader bütün dedikodular bu kıza gidiyodu ya.İSMAİL CANEVİNDEN: ee
KORKUT KORKMAZ: eesi borç aldığımın dedikodusu da gitmiş. Hesabı benden önce ödemiş garsona da bi not bırakmış bana versin diye. Hatta yanımda al oku.
Notu ceme uzattım yüksek sesle bizimkilere de okudu vee... Evet evet ... Kıçları yarılana kadar güldüler. Ya az yavaş gülün de bari millet bakmasın. Puu rezil herifler. Bak bak yere yatıyo bide. Puh saygısız. Geleceğimiz kimlere emanet .
KORKUT KORKMAZ : Tamam hadi geçtiniz dalganızı konumuza dönelim saygısızlardedim gülerek. Benimde ayarlarımı bozdular ya
İso gülmekten gözünden gelen yaşı tek parmağıyla sildi .
İSMAİL CANEVİNDEN : Taam la beyler . Bırakalım anlatsın bi.KORKUT KORKMAZ : Eyvallah. Bu Nilayın kendince bi kitabı varmış. Bu bütün günahlarının yazılı olduğu mu ne. Onu almamız lazım. Bunun içinde Nilayın evine giren brini bulmalıyız. Alice 12lerdeki Selmayı söyledi. O alabilirmiş. Ablası gibi miymiş neymiş. Pek de çapkınmış orasını bende anlamadım dikkat et dedi Alice.
İSMAİL CANEVİNDEN : e babasının hatrına yapıcak mı ?
KORKUT KORKMAZ: Hayır amaa Alisin hatrına yapıcakmış.CEM SERTKAYA: E ne güzel al gel işte.
KORKUT KORKMAZ : Ya olm boru mu 12lerin katına tek başıma nası gidim. Sizde gelin işte.ARDA RÜZGARBEYLİ : Ben girmem söylim . Kapıda beklerim.
Diğerleride Ardayı onaylayınca kabul ettim. Öğle arası uzun tenefüsde gidicektik 12lerin katına ve ariyacaktık Yanık Selmayı..
2.Ders de felsefe ve rahat geçerken ay Mirayım geldi.
Öğr. AZİZ BAŞERENLER : Gel kızım ilk ders boş yazmamıştım gelirsin belki diye.
Hocaların Miraya bu kadar güzel bir yaklaşım sergiliyor olması tabi ki de birilerini rahatsız edicekti...
ÖZGE BAL : Ooo Hocam yani bizde geç gelsek bizde böyle bir ayrıcalık alabiliyor muyuz?
Bunu demesiyle Miray da şaşırdı olduğu tahtının önünde dondu kaldı. Özgeye bakıyo sadece.
Öğr. AZİZ BAŞERENLER : Sadece Miraya özel. Hayrola Kıskandın mı ?
ÖZGE BAL: Ne alakası var hocam . Yani biz yazılıyoruz geç kalınca o niye yazılmıyo nedir bu ayrıcalık ben anlamadım ki ?Miraya kafamla işaret ettim gel otur diye. Anlık olarak beni gördü ve transtan çıktı ve geldi oturdu yanıma.
Öğr. AZİZ BAŞERENLER : İstersen sana da bi ayrıcalık verelim ne dersin ?
ÖZGE BAL : AA , neymiş bu ayrıcalık hocam ?
Öğr. AZİZ BAŞERENLER : Miray kızımızdan biraz insanlık , biraz hoş görü , biraz da merhamet dersi alırsın. İstersen dersimi dinlemezsin bile. Buna rağmen ders içi katılımına iyi puan veririm . Eğer Mirayın Öğrettiklerini iyi anlamışsan veli toplantısında belki seni öve bilirim .
Offf hoca vurdu gol oldu. İçimin bütün yağları eridi varya . Şimdi bu hocanın eli öpülmez de ne yapılır hele bana söyleyin. Mirayın yanakları kızardı . Bıyık altından da biraz güldü. Ben ise pişmiş kelle gibi sırıtırken Özge cevabını bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...