Gecemiz mükemmel bir sonla bitecek gibi görünüyordu. Ortam iyiydi. En azından şu anlık...Şuan kendimi manzara karşısında Miray'ın şefkatli kolları arasında çok huzurlu hissediyordum. Hiç kalkmak istemedim oradan ama baktım ki Miray'ın uykusu geliyor, Mecbur kalkıcaz. Zira motorda bana sarılırken uyumasını bir virajda da dengesini kaybedip düşmesiniz istemem.
Motora atladık. Eve kadar sakin sürdüm. Gece geç saat olduğundan ışıklarımız kapalıydı. Eve geldiğimizde artık Miray'ın yürüyemeyecek kadar yorgun olduğunu gördüm.O kadar uykusuz kalmıştı. O kadar moralsizlik ağlama... Onu bayağı bi yormuş olmalıydı. Onu kucağıma aldım ve yatağına yatırdım. Ayrılırken anlına da bir öpücük kondurdum. Susuz ve bayağı bi açtım aslına bakarsanız. Dolaptan bir şeyler atıştırabilirim diye düşündüm. Sessiz adımlarla dolabın önüne yaklaştım.
MERCAN KORKMAZ: Dolap boş evlat.
Korkudan kafamı dolap kapısına vurdum.
KORKUT KORKMAZ: AH! Baba?
MERCAN KORKMAZ: Şu fırında bizim için 2 pizza var. Soğumasın diye koymuştum. Onları ve kolayı al gel balkona
Ya tamam enteresan girişler hoş oluyor da. Filmlerde oluyo be baba. Yani niye salonda karanlıkta oturursun ki. Yani bütün gece orda mıydın? Sırf bu anı mı bekledin? Yoksa salonda mı uyuya kaldın? Aklımda deli sorular. Elimde pizzalar balkona gidiyorum. İçecekleri de sıkıştırdım koltuk altıma. Pizzaları koydum masaya. Babama baktım . Babam eliyle pizzaları gösterdi.
MERCAN KORKMAZ: İstersen yerken anlatırsın. İstersen yemeden sonra.
KORKUT KORKMAZ: Baya bi açım aslında.
MERCAN KORKMAZ: Nasıl istersen. Afiyet olsun.
KORKUT KORKMAZ: Sağol baba.
Yemeğin yarısında beklemediğim bir anda doydum veya öyle hissettim. Lafa girdim.
KORKUT KORKMAZ: Şimdiiii konuya girmeden önce.
MERCAN KORKMAZ: İyi hatırlattın. Sizin aranma kaydınız vardı. Sen gelince baş komiseri aradım. Bulunduğunuzu bildirdim.
KORKUT KORKMAZ: Olay oraya kadar gitti mi?
MERCAN KORKMAZ: Herhalde gitti eşşek herif. 3 gündür yoksun.
KORKUT KORKMAZ: Aslında 3gün 2 gece.
MERCAN KORKMAZ: Labalelik istemez. Anlat bakalım
KORKUT KORKMAZ: Şimdi bu hikayede bana çokca sövebilirsin. Önceden uyarı geçim. Ana,bacı,hala,teyze ve bilimum aile değerlerine,dini,milli,ırki ve akla gelebilecek hassas tellere fütursuz bir şekilde.
MERCAN KORKMAZ: Çok uzattın yaaa of.
KORKUT KORKMAZ: Kısadan hisse sövmeden önce dinle diye biliyorum.
MERCAN KORKMAZ: Ben sana sövme durum,şekil ve vaziyet durumunu çoktan geçtim.
KORKUT KORKMAZ: Biz yaklaşık 1.5 yıldır bir araç çalıyoruz. Yani nasıl anlatsan ödünç çalıyoruz. Hiçbir çizik mizik yapmadan da geri koyuyoruz. Benzinine ve kilometresine kadar aynı geri bırakıyoruz yerine. Sadece geceleri kullanıyoruz. En azından kullanamya çalışıyoruz çünkü araç sahibi kullanmıyodu...
...
KORKUT KORKMAZ: Velasıl biz tabi adama milyon zarar ettirmişiz böyle böyle. O da araca adam dikmiş bizi bir güzel aldı...
...
KORKUT KORKMAZ :3.Günde bizi nedendir bilmiyorum saldı. İşte bu yaralar falanda bak orda oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...