CEM SERTKAYA: De sanırım önce halletmemiz gereken bir şey var.
Dedi cem baygın adamı göstererek.Ben de sırıtarak karşılık verdim.
KORKUT KORKMAZ: Aslında değil. Kanka mağdem burası kirli bir yer, biz niye kirli oynamayalım?
CEM SERTKAYA: Nasıl olcak o iş ?
KORKUT KORKMAZ: Bak şimdi. Bahse varım bunun yaptıklarından Baş komiserin haberi yoktur.
CEM SERTKAYA: Yani diyosun ki bu hayvanı baş komisere ötelim ?
KORKUT KORKMAZ : Aaaaynen öyle.
Cem gözlerini kaydırdı. Dilini damağına yapıştırdı ve.
CEM SERTKAYA: CİNNAAH olmaz kardeşim. Senin kafan sikeyim. Adam niye umursasın.
KORKUT KORKMAZ: Ya oğlum bi dinle.Bize kurtlar sofrasında bile ne öğretildi?
CEM SERTKAYA: Vatanına göz dikeni ez oğlum?
KORKUT KORKMAZ: Hayır ulan. Diğeri .
CEM SERTKAYA: Vira demir eyvallah?
KORKUT KORKMAZ: Onu nerden biliyon lan?
CEM SERTKAYA: Almanya da öğrenmiştim.
KORKUT KORKMAZ: Ya kardeşim. Bu masadan bahsediyorum. Mafyadan...Herifler demiyor muydu? Masumlara dokunmak raconsuzluktur.
CEM SERTKAYA: Birde tacizci bu pezevenk.
Cem bir tekme daha attı.
KORKUT KORKMAZ: Tamam oğlum bir sakin. Yavşağa bende sinirliyim. Hem karakol içinde adam dövmek nedir be kardeşim?
CEM SERTKAYA: E Karakol içinde yolsuzluk var ama? Bu herif işini yapan devlet görevlisi olsa el kaldırır mıyım oğlum?
KORKUT KORKMAZ: İyi dedin.
CEM SERTKAYA: Neyse başka çıkış yolumuz yok sanırım.Gidelim de bulalım baş komiseri. Ha Miray iyisin demi?
MİRAY ALEDAN: iyi diyelim iyi olsun.
CEM SERTKAYA: İyi iyi. Allah iyilik versin. Ama en çok da senin şu sevgiline akıl bana da sabır versin. Gerçi sabır vericek diye sürekli sabrımı zorluyo ya neyse.
KORKUT KORKMAZ: Yav ne yaşıyon be adam.Neyse.
Miraya döndüm tekrar.Elini tuttum sıkıca.Gülümsedim biraz. Bu 4 duvar arasında son gördüğü asık suratlar olmamalı dedim kendi kendime.
KORKUT KORKMAZ: Başarıcaz. Birlikte gülerek çıkıcaz burdan inan buna.
Miray kafasını salladı ve çıktık odadan. Zar zor da olsa bulduk baş komiserin odasını.Dosyalarla ilgileniyordu.Yanında da bir pano vardı.Panoya bir sürü kişinin resimi yapıştırılmış. Farklı renkli iplerle birbirleriyle ilişkilendirilmişti.Buna bizim de resimlerimiz dahildi. Masadakilerin yüzü de vardı.Zehir'in fotoğrafının üzerine bir bıçak saplanmıştı.Motorlarımız bile takibe alınmış gibiydi.
BAŞ KOMİSER HÜSNÜ BAŞARI:Naptınız görüştünüz mü Korkut?
KORKUT KORKMAZ: Görüştük görüştük. Ama bir konu var.
BAŞ KOMİSER HÜSNÜ BAŞARI:Neymiş?
KORKUT KORKMAZ:Bana zaman vermen lazım.
BAŞ KOMİSER HÜSNÜ BAŞARI:Mesela?
KORKUT KORKMAZ: Babamın daha 7si çıkmadı.1 hafta sonra buluşma yapmaya çalışıcam.
BAŞ KOMİSER HÜSNÜ BAŞARI: Deneriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AventuraHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...