Hayaller ve Gerçekler

11 0 0
                                    

Aslında bir an için inanmıştım rahat bir nefes alacağıma...Zaten başıma  ne geldiyse bu umut ve inanç yüzünden... Şimdi yine yürüyeceğim bir yol...


Ayin bitmişti. Kapı kapanmış gerginlikler diz boylarını geçmiş tekrar yola koyulunmuştu Fakat bu sefer kimse ne yapıcağını bilmiyordu. Bir pansiyona kaçak attık kendimizi . Dinleniyorduk... Başladık muhabbete.

SEZGİN DURMAZ : Peki şimdi ne olucak?

Arda  yere oturup arkasını duvara yaslamış başını okşuyordu.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Düşünüyorum.

ALİCE: Yeni bir şaka mı ?

AVA : Gerilim yaratma canım.

ALİCE: Alakası yok. Biz napıyoruz ki ya?

SEZGİN DURMAZ: Daha çok ne yapabiliriz kısmına odaklansak ?

 Alice ayağa kalktı ve sezgine yaklaştı.

ALİCE: Ne ala memleket. Aklında birşey varsa söyle çünkü herkesin freni çoktan patladı. Sende anlat bakalım içinde ne var.

Sezgin terledi bir an için. Ellerini beline koydu. Derin bir nefes aldı...

SEZGİN DURMAZ: İçimde ne mi var?

Arda Cemin kulağına usulca yaklaştı ama Alice ve Sezginden gözünü ayırmadı. Sessizce fısıldadı.

ARDA RÜZGARBEYLİ:Bence sonu iyi bitmicek.

CEM SERTKAYA:Müdahale etsek mi? 

ARDA RÜZGARBEYLİ: Olm napıcaklar sanki. Kavga olsa Alice yerden yere vurur bunu.

CEM SERTKAYA: Valla öldürür.

Arda gözlerini devirerek devam etti. Bu süre zarfında Alice ve Sezgin bakışmaya devam ediyordu.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Eeen fazl-

Sezgin  bir anda yapıştı Alisin dudağına.

Cemin gözleri açıldı. Arda ise bakakaldı.. Zavallı şey...

CEM SERTKAYA: Hass..

Burun buruna nefessiz kaldı 2 zır deli...

ALİCE : Sen..?

SEZGİN DURMAZ:Çok uzun zamandır içimde tutuyordum...

ALİCE:Benimde boşluğuma geldi...  Bir daha olmasın aptal!

Diyerek verdi ayarı 56dan. 

ARDA RÜZGARBEYLİ:Yok yok öyle düşünme ya geçin bi arka odaya bi rahatlayın. Hazır sen bağırdın pansiyon görevlisi de gelir şimdi kapıya. Oda girsin grup yapalım. Ara marketi çerez getirsin onu da sikelim.

Arda duvara  tekme attı ve devam etti.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Lan kıçımızda ayı bağırıyo ne yapıcaz belli değil. Anasını sikim siz sevişin. Seninde aklını fikirini gondiklim aşkını ilan edicek bu zamanı buldun densiz.

SEZGİN DURMAZ: Sana ne oluyor ya? Sen niye bu kadar alındın?

Bu sefer de Sezginle Arda burun buruna geldi. Cem girdi aralarına.

CEM SERTKAYA:Oldu bide siz öpüşün tam olsun. Sezgin hızını mı alamadın ? Geç yerine aayrılın lan! Valla sikerim kendimi!

Arda sırıtarak cevap  verdi.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Ciddiyet bozma lan..

Arda kenara geçerken söylenmeye başladı.

ARDA RÜZGARBEYLİ: Zaten ne uğraşıcam be... Adam bi gitsin en yakın dostunun düşmanını yesin bi gelsin arkadaşının sevdiğini öpsün.

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin