Başarabilecekler mi?

71 15 1
                                    

Babası geyiğin tam dalgın olduğu vakit.Çalıdan sıçradı adeta uçtu avın üstüne ve sert bir darbe ile geyiğin kafasına palayı sapladı.

Sıçramanın etkisiyle süper kahraman inişi yapan babası ayağa kalktığında elinde bir geyik kafası tutuyordu.Korkutun Hayaında gördüğü en etkileyici şey bu olabilirdi.Babasında daha çok numara vardı.Babası geyiğin derisini yüzüp yenilebilir kısımları kesip bir kaba koyup onları da korkutun taşıdığı çantaya dikkatlice iliştirdi.Herşey neredeyse mükemmel iken korkutun şansına yağmur hızlanmıştı.Babasıyla eve dönüş yoluna koyulmuşlardı.Yolda giderken altına girebilecekleri yıkık bi yapı buldular altına girdiler.Babası haritayı çıkardı ve ormanın çıkışına 13 km uzaktayız cümlesini kurdu . Korkut için bu bir rekor idi çünkü ormanda hiç o kadar fazla ilerleyememişti.

Yağmurun dinmesini beklerken yıkık yapnın altında babasının olacakları tahmin edip çantaya sıkıştırdığı kuru odun parçalarıyla ateş yaktı .Bu arada şiddetli yağmurun akabinde güneş de batmıştı. Sanırım geceyi orada geçireceklerdi. Baya bi zaman geçti ve artık ateşin ışığının yettiği kadar görebiliyorlardı.korkut acıkmaya başlamıştı . Babası eti kıymetli bir zamanda yemek istiyordu bu yüzden bunca zaman ona biraz biraz su içirmişti.

E o su bitecekti . Bitmesine 250 ml kala artık eti pişirmeye karar verdiler.Korkut ne kadar korksada yanında babası vardı .Babası aslında rahattı geyik leşini diğer yırtıcılara bırakmıştı onların onun ile oyalanacağını düşünmüştü. Leşden 3 km uzaktalardı ama oldukları orman sürprizlerle doluydu...

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin