Heyecanlı saatlere girilmiş gibi gözüküyordu. Dikkatlice Korkut dinlenirken masada bizim patronun da bir masaya yetişmesi gerekiyordu 2 gün önce. O masa ki Şehir büyüklerinin masası ve bizim patron aslanlar arasında kedicik gibi duruyordu. Patron ve Zehir bir kumarhanenin üst katındaki toplantı odasına girdiler. Zaten herkes ordaydı. Yeni anlaşmalar yapan ve az da olsa isim yapan Çomak bile. İçeri saygılı bir şekilde girildi. Adettendir masaya oturursan üzerinde bulundurduğun değerli bir eşyayı masaya koyarsın. Bu şu anlama gelir. ''Her sözüm doğrudur. Masaya koyduğum bu önemli eşyamın üzerine yemin ederim.'' Herkes önüne bir eyşa koyuyordu. Saat koyan,anahtar koyan,uğurlu parasını koyan,çakısını koyan her çeşit vardı. Bizim Patron da cop koydu. Bütün patronların yanında en güvendikleri adamlar duruyor , herkes birbirine değişik gözlerle bakıyordu. Bunun üzerine masanın sefiri lafa girdi.
MASANIN SEFİRİ: O cop ilee 2 çocuğu dövdüğünüz doğru mu ?
PATRON : İkisi de 18 yaşını geçmişlerdi. Ayrıca 2si de geleneklere uygun bırakıldı.
Masanın sefiri gözlerini kıstı.
MASANIN SEFİRİ: Ya demek öyle. O zaman adamın sana kefil olacaktır değil mi ?
Patron Zehire döndü. Zehir kafasıyla onayladı.
MASANIN SEFİRİ: Eyvallah. Bu masanın kurallarına uymaz isen bu masada bulunamazsın. Tarafsız kişileri alıp işkence edemezsin.
PATRON : Pişmanım...
MASANIN SEFİRİ: Eğer bir kez daha aynı hataya düşersen pişmanlığın Zehiri geri getirmez.
PATRON : Biliyorum.
Masanın sefiri şöyle bir yaslandı arkasına. Keyifliydi.
MASANIN SEFİRİ: Öte yandan dostumuz çomak ile yaptığımız anlaşmaları biliyorsun.Yeni imalathaneler de açılacak. Buradan herkesin payını alması için meyhanene çok değerli içkiler gönderildi. Bağlantılarımız da jet sosyeteden bir kaç kişi ve bir parti düzenledi. Yarın orada olacaklar. Şuu yaptığın zarar. Sanırım artık kapanmış olucak.
Patronun ağzı kulaklarına varırken minnettar bir şekilde teşekkür etti. Sonradan aklına geldi bunlar babasının hatırına bir şey yapmazdı.
PATRON: Çok teşekkür ederim efendim ama anlamadığım nokta var.
MASANIN SEFİRİ: Tahmin ettim. Merak etme bize para ödemeyeceksin. Sadece Çomak arkadaşımız için gelir kaynağı olacaksın. İlk ay bizdensin. Sonraki aylar bu yıl bitene kadar normalde verdiğinin 3 katını vericeksin. Emin ol senin için zor bir rakam olmicak.
PATRON : Ama,ama bu çok büyük bir rakam. Zaten ben nakliyat başı 200.000 ödüyorum. Zaten fiyatı 2 katına çıkarmıştı. Eder 400.000. Ay sonra sonlar 3 katı. 1.200.000 Bunu karşılarsam hasılatımın yarısını ona vericem.
MASANIN SEFİRİ: Ben inanıyorum ki Çomak arkadaşımızın sana verebileceği bir sürü görev vardır.Şöyle senin yükünü hafifleticek. Değil mi Çomak?
ÇOMAK:Elbette sefirim. Hepimizin işine yarayacak birkaç kirli iş var.
PATRON : Çomağın emrine mi giricem ?
MASANIN SEFİRİ: Bir sıkıntı mı var?
Patronun yüzü düştü kafasını öne eğdi.
PATRON:Yok... Hayır efendim.Sorun yok.
MASANIN SEFİRİ: Bende öyle düşündüm. Neyse siz gerisini halledersiniz. Toplantı bitmiştir. Çomağın yeni imalathanelerini kutlamak için kaldıralım kadehlerimizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...