Gecenin 4'ü... Daralıyorum..Terliyorum...Öylesine bunalmışım ki kabus görmüşüm.Kan ter içinde uyandım.Kalktım ve yanıma bakındım.Bir korkut bir endişe girdi içime ki sormayın.Etrafıma baktım,herhangi bir nesneyi seçemiyordum karanlıktan.Baş ucumdaki lambayı yaktım.Kuzgun dostuma baktım biraz.Benimle aynı şeyi mi gördün ki? O da sanki bir şeyden rahatsız olmuş gibiydi.Sanki ben değildim. Neyse biraz konuşmak istedim dostumla.
KORKUT KORKMAZ: Sen de mi bunaldın dostum...
Oturur pozisyona geldim ve yaslandım arkama. Yorganı çektim karnıma kadar.Yastığı da belime koydum mu ohhh.Şimdii edelim sohbet.
KORKUT KORKMAZ: Keşke sende benimle konuşabilseydin. Tamam dinliyosun falan eyvallah. Hatta aramız bence çok iyi oldu.Yok hareketler falan. Kimin başına gelmiş? Hala da çözemedim seni biliyor musun? Ne bilim..Neden yanımdasın? Nasıl hislerin bu kadar kuvvetli? Veya beni mi koruyosun? Neden ben?
Biraz sırıttım aklıma gelen bir düşünceye.
KORKUT KORKMAZ: Heh...Düşünsene önceki hayatımızda ben kuzgun muşum sen insanmışsın. Ne dersin olabilir mi...? Ya ama böyle sessiz kalma sanki kafanı sikim diyormuşsun gibime geliyo. Tabi deli işidir bence de bu düşünce. Şu inci aklımda dostum. Halüsinasyondu o biliyorum.Bana da deli diyeceksin değil mi? Ya ne bilim. Konuşmak iyi oluyor seninle arada.Neyse ben biraz video falan izlim bari.Kafam dağılsın.Sende o sırada uyu diyeceğim de pek uykun yok muş gibi.Neyse takıl işte ya Varsa bir isteğin halledim... Ulan iyice deli deli ettin sen kendini Korkut... Korkut benim lan. E ben bensem ? Amaaan senle mi uğraşıcam benliğimi sikim.
Deyip tekrar yatar pozisyona geçtim. Biraz dolandım youtube'de . Bir de ne göreyim? Bizim şu canlı yayınlar patlamış.Ula hem rezil hem vezir olduk... İzledim videoyu.Baya duygusallaştım. Gerek videoda gençliğimizi görmem. Gerek Miray'ın yarasını görmem. Videonun bitiş yeri de tam Sezgin'in bıçaklandığını görenlerin bağırtısıyla kesiliyo.Gerçi telefonlardan çekilenlerde daha her şey net. Görünüşe göre o zamanlar için bayağı bir ses getirmiş.İyi la başıma bela da almadım...Aay uykum geldi be. Acaba şimdi Miray ne yapıyordur? Işığımı da söndürüp yatmaya karar verdim.O da neydi ? Bir soğukluk hissettim. Bir karıncalaşma. Kafamın içinde bir ses döndü dolaştı.Bir dürtmeyle uyandım.Anında gözümü açtım ve yüzümün önünde o çirkin sıfatı gördüm...
CİN: hunak sabab liziarati ya rajul
(Ziyaretimin bir sebebi var insan)KORKUT KORKMAZ: al'iiblagh ean almaelumat alkhasat bik baed dhalik
(Bildir malumatını o zaman )CİN: 'aerif mundh sanawat.ra'aa sayidana min almunasib tanfidh alaitifaq
(Malumatım yıllar öncesinden.Efendimiz anlaşmayı uygulamayı uygun gördü)KORKUT KORKMAZ: mahu al'iitfaq
(Nedir anlaşma?)CİN: saturtakib khatiyat bayda' wahidat fi yawmayn limudat shahrayn
(2 ay boyunca 2 günde 1 beyaz günah işleyeceksin)KORKUT KORKMAZ: hal al'abyad khatiyatun?
(Beyaz günah mı?CİN: karar al'iinsan!' ant taerif ma sayahduth lak 'iidha lam tamtathil lieuqubatika.
(Tekrar ettirme insan! Cezana uymaz isen başına gelecekleri biliyorsun...Dedi ve gözden kayboldu iğrenç sıfatlı. Beyaz günah dedi ya. Ay ananı arvadını.En nefret ettiğim şey lan o! 2 Ay boyunca hem ben nerden bulcam koka- Ulan aklıma bir şey geliyo ama sırası mıydı şimdi ya ? Bir sabah olsun da şu Sezginle falan görüşeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...