Ertesi güne kadar pek uyuyabildiğimi söyleyemem. İntikamımızı planlicaktım ama nerden başlıyacağımı bilemedim. Eğer düşmanını iyi tanımıyorsan nasıl intikam alıcaksın ki? Neye üzülüp sevineceğini bilmezsem nasıl canını yakarım? Peki ya ben bu acımasızlığa nasıl geldim?En fazla ne yapabilirdim ? Bunları zaman göstericekti.
Evde bi sessizlik hakimdi. Uyandığımda Kuzgunu sevip uyandırmamla bu sessizliğe bi damga vurdum. Annem de beni kaldırmaya geliyomuş zaten. Kahvaltı masasına doğru yol almamı söyledi. Portakal suyu ve dünden kalan pizzaları gömdüm. Hazırlandım,iki evebeynime de öpücük verdikten sonra çıktım servisi beklemeye. Beklemeye giderken kuzgun da yanımdaydı . Omzumdaymış haberim yok . Ben servise binerken o da geri uçtu eve.
Servisten indiğimde herkesin bana baktığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Bu arada Sezgin gelmedi okula. Kendine birşey yapmış olamaz dimi? Hüzünden falan hasta olmasın? Yada çok iyi rol yaptı onu tartaklamamam için kim bilirdi? Oysa öldürür müydü herkes sevdiğini?...
Kapşonumu kapatmış okula doğru yürürken küçük çetem önümü kesti , kol kola girdik ve okula doğru yürürken Cem lafa girdi.
CEM SERTKAYA : Ayak yapma dalağına tükürürüm ne oldu dün sizin evde?KORKUT KORKMAZ : Tamam tamam herşeyi birebir anlatıcam...
Sınıfa girene kadar biraz özetliyerek anlattım. İlk teneffüs buluşalım detaylı anlat dediler. Sonrasında ise sınıflara dağıldık.
İlk ders matematik be ay ebesini mumyalayayım . Bu ne sıkıcı derstir tanrım . Kuş olmak istiyorum kuş. Özgür olmak istiyorum yada bana bir kürek ver hocanın ensesine vurmak istiyorum. Birisi bu işkenceyi durdursunn... Ana lan uyuya kalmışım zil ile uyanıp hemen bizim mekana doğru koştum. Hemen bi selamlaşma ve hemen olaylara seri giriş. Miray'ın özeli hariç hepsini anlattım Sezgin de dahil... Çünkü herkes öldürdü diye ölmez...
İSMAİL CANEVİNDEN : Ya Nilay kız olmasaydı da dövseydik.
CEM SERTKAYA: Bence Sezgini dövelim. Ben anlamam yok eski kardeşmiş de bilmem neymiş de madem kardeşsin kalleş olmiyacaksın olm.
ARDA RÜZGARBEYLİ : Bence ikisini de yan yatırıp...
Herkes göz ucuyla bi Ardaya baktı
ARDA RÜZGARBEYLİ: Olm bana fark yapmaz sen hedef ver ben indirim. Hatta siz sezgini halledin ben bizzat Nilaya gıcık oldum.
KORKUT KORKMAZ: Beyler bu iş öyle pat küt işi değil. Bende intikam almak istiyorum ama böyle olmaz. Sezgine gelince... Onu unutmak benim ondan belki de yalan olan kardeşliğimizden aldığım ilk ve tek intikamım olsun.
Hep bir ağızdan : Eyyvallah.
İSMAİL CANEVİNDEN : E bi planın var mıydı ? Yoksa boş boş konuşmayalım .
KORKUT KORKMAZ: Henüz yo-
Hep bir ağızdan : Ohooo
Arda yerinden kalktı .
ARDA RÜZGARBEYLİ : Nilayın sınıfı hangisiydi?
Kolundan tuttum .
KORKUT KORKMAZ: La olm bi dur . Düşmanını tanımadan nasıl intikam alırsın ki önce bi tanımam lazım .
CEM SERTKAYA : Napcan kızla arkadaş mı olcan ?
KORKUT KORKMAZ: Hayır. Kızla ilgili bilgi toplamak için belki yakınlarıyla yalandan olurum.
Planıma pek itimat etmemiş olacaklar ki bu 2 li arasında bence Özge biliyordur sınıfını Nilayın lafı dönmeye başladı. Bu sırada İsmail boşluğa daldı. Gözünü boşluktan ayırmadan konuşmaya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...