Mahşer Günü

21 7 1
                                    

KORKUT KORKMAZ: Hayır maalesef gerçek.  Seni nasıl inandı-

Parmağıyla dudağımı susturdu önce.. Titrer gözlerle bakındı bana. Titrek hafif bir ses ile devam etti sonra.

MİRAY ALEDAN : Sana inanıyorum veya inanmak istiyorum artık ne dersen.

KORKUT KORKMAZ: Cidden eğer seni aptal yerine koysaydım sana bunun bir dedikodudan ibaret olduğunu söylerdim.

MİRAY ALEDAN: Lütfen öyle olsun... Yoksa dayanamam..

KORKUT KORKMAZ: Bir anda Yapıştı bana bende anlamadım.  Keşke %100 kabahatsiz olduğumu sana kanitlayabilsem.

o sırada Alice belirdi yanımızda, meğer bizi dinliyormuş.

ALİCE : O işi ben hallederim kovboy az kay kenara.

Miray Onu görünce kalktı ayağa ve sarıldı Alice .

MİRAY ALEDAN: Alicee Hoşgeldinn ... aa siz tanışıyo muydunuz Korkutla?

ALİCE : Şans eseri işte. 

KORKUT KORKMAZ: O zaman bu soru çemberini kapatalım.  Siz tanışıyomuydunuz dicem tanışıyosunuz ama nasıl?

ALICE : sonra söylerim... Şimdi daha büyük sorunlar var. Öncelikle Korkut doğruyu söylüyo. Çünkü konuştuğu kişi yanık Selma.

MİRAY ALEDAN : Yanık Selma mı? Herkes onun çatlak olduğunu bilir. Onunla ne işin vardı ki Korkut?

KORKUT KORKMAZ :şeyy..

ALICE: Ayy aman ne çok soru soruyosunuz. Miraycım Korkuta inanmazsan Yanık Selmanın, yanık bi tarafına inan.

MİRAY ALEDAN : Tamam.. Bu olmamış gibii davranabilirim belki.

iyice bi ohh çektim .

ALICE : Hemen oh çekme.  Gel sen şöyle senle bi koridorda gezelim.

KORKUT KORKMAZ:Tamam geliyorum.

Korkutla Alice çıktı sınıftan.

ÖZGE BAL : AAA nereye gittiler be. Aboo Korkuta bak . Bi Selmayı götürsün bi o kızı bi Mirayı. Ne ala memleket. Ben anlamadım yani..

Miray gözlerini devirdi ve uyumaya devam etti. Bu sırada.

ALICE : Sanma  ki bu yanık Selmanın yanına kalır. Senin için değil,Mirayı Üzdü o kaşar ama seni de koruyalım bana kalirsa o buluşmaya gitme.

KORKUT KORKMAZ: Gitmek şart oldu. Eğer bu sefer teke tek de avlamak isterlerse işimize gelmez. Bu husumet bir an önce kapansın .

ALICE : Adam yer altındanmış. Götü sağlama al

KORKUT KORKMAZ: En fazla ne olabilir ki?

ALICE : Artık bilemem orasını. ee ne zaman Miraya yaptiklarindan bahsediceksin?

KORKUT KORKMAZ: Bahsetmeliyim dimi?

ALICE : Bu sadece senin intikamın değil.  Ne olduğunu bilsin. Hem eğer söyleseydin önceden yanık selmaya gideceğini bu bile başına gelmezdi salak.

KORKUT KORKMAZ: Tamam tamam halledicem. Siz hakikaten nerden tanışıyosunuz ya ?

ALICE : Bugün bir soru daha duyarsam kusacam.

KORKUT KORKMAZ: iyi ben gidiyorum o zaman.

ALICE : Ha dur la bu buluşma nerdeymiş  ?

Gülmeye başladım.  Az önceki cümlesiyle baya çelişkili oldu bu cümlesi.

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin