Her zaman Her Yerde

5 2 0
                                    

Çok fazla soru işaretleriyle gittiğimiz günlerde bu  soru işaretlerinin bir kaçına cevap vermek gerek diye düşündüm.  Korkut'un neden  uyuşturucu kullanacağını ve yaptığı tertibi kankalarından sakladığı? Arda'nın konuştuğu kim? Gerçi bu sorunun cevabı  çok yakında açığa çıkacak ama ipucu vermek göz çıkarmaz. Korkutun arada bir gördüğü şu kız kim? Korkarım bunu söyliyemiyeceğim fakat izah edeyim. Ardanın konuştuğu kişi bir insan değildir. Farklı evrenden gelmiş bir ruhani canlıdır. Ardanın kafasına yerleşmiştir fakat nasıl yerleşmiştir sorusu ile baş başa bırakıyorum sizi. O kız hakkındaki ipucum ise Arda'nın kafasına yerleşen ruhani varlık ile aynı evrenden gelmiştir. Kimdir? Necidir?Korkutu niye gece korkuttu? Yine sessizliğimi koruyacağım.  Bu çocukların okulları yok muydu? Bu çocukların okulları var. Sadece 2 kişinin. Arda ve Miray'ın. Miray'ın durumu malum. Birisinin ilgilenmesi şart tabi ama o kadar uzun süre durmadı hapiste en azından şimdilik.. Bu yüzden okulu dondurmasa da olur. Arda'nın bolca gergin olduğunu fark etmişsinizdir. Okula sadece spor kulüpleri,felsefe ve tarih dersi için giden birisine bir kaç günler okula gitmemek koymazdı. Belkide okulu bırakmak koymazdı. Zira zaten teyzesinin zenginliği ona yeterdi istediği zaman amaaa o kabul etmiyordu. Niye ki? Öte yandan gelelim uyuşturucu mevzusuna. Bu soruyu direk cevaplayabilirim.Korkut'un düşüncesi basit. Babası her zaman onu uyarırdı. Her zaman üstüne titrer ve beladan uzaklaştırmak için çabalardı.  Eee babadan oğula tek geçen şey kalan fiziksel miras değildir. Bu yüzden Korkutun bu  uyuşturucu işinden arkadaşlarını uzak tutmasını anlayabiliriz.  Belkide yanlış karar veriyordur? Kim bilir? Zira mekan basmasına basılıyordu? Soru cevaplarken soru çıkıyor ortaya. Lakin soru soruyu doğurmazsa işin eğlencesi kaçar öyle değil mi? Belki bir kaç soru cevaplaması daha yaparım.  Kim bilir?

Sonunda istediğime ulaşmıştım...Fazlasıyla bedel ödeyerek ve dahasını da ödeyeceğimi az önce öğrendim. Şu kaos dedikleri... Başlıyor sanırım. Şehirde güvenlik önlemleri artırıldı. Yavaş yavaş köşe başı emniyet güçleri görmek mümkün. Henüz zırhlı araç falan yok ama olacağı sanki içime doğar gibiydi ama önce nasıl kokaine ulaştığımı anlatayım...O gün evlere dağıldık...

Yorulmuşum ... Kafamı vurduğum gibi uyumuşum çok geçmeden . Sabah babamın mezarını ziyarete gideyim  diyorum. Ardından Miray'ın yanına. Bir de boya lazım boya. Biraz mavi biraz beyaz birde siren sesi... Şu yeleği alabilsem keşke. Neyse onun için de baş komiseri beklicez artık. Bizimkileri de belaya sokuyorum ya. off. Keşke farklı olsa herşey. Yeniden başlasak.  Belki de bir kamp yaparız? Sıcak ateş çemberinin etrafına diziliriz. Sohbet muhabbet ederiz de çok mümkün değil gibi. Amaan boş hayal bu...

Sabah kalktım erkenden. Elimi yüzümü yıkarken  bir telefon geldi.

*Arama Cevaplandı*

Değiştirilmiş ses ile konuşuyordu konuşan kişi.

BİLİNMİYEN KİŞİ: 1 saat sonra. Otoparkta siyah vip aracın yanında.

KORKUT KORKMAZ: kimsin?

*Arama Sonlandırıldı*

KORKUT KORKMAZ: Alo...Alo...Yav sen kimsin şimdi beh. İnceldiği yerden kopsun.

Çıkayım dışarı bir kahvaltı yapayım da sonra giderim. Belime silahımı da taktım. Annem daha kalkmamıştı. 3-5 kuruş para kaldı yine de poğaça açma birşeyler yiyebiliyorum. Artık meyhane de yok.Gelir yok. Borç isteyemem zaten. Attım kendimi dışarı. Neyse yedim birşeyler ve gittim otoparka. Bizim vip aracın yanında zaten bir araç duruyordu. Aracın hemen yanında da bir koruma vardı. Yanlarına yanaştım ve kontağımı kapatıp kaskımı astım. Koruma kapıyı açtı. Açmasıyla şok olmam bir oldu...

Öylece kala kaldım. Öylece durmuş mavişime bakıyorduk. Söylemeyi unuttum.Kuzgun da benle.

KORKUT KORKMAZ: Miray?

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin