Gece vakti... Polis aracının arkasında uzun bir yolculuğa çıkmış gibiyiz. Yine de Miray ile yan yanayız. Benim aklımdan arkada bıraktıklarımız geçse de bu durumdan sıyrılmaya odaklanmaya çalışıyordum ama... Miray...Üzümlü kekim kendini koyvermişti. Elleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya başladı ve biryerden de söyleniyordu.
MİRAY ALEDAN: BENİM YÜZÜMDEN...
BENİM YÜZÜMDEN..Ona güzelce sarılıp parmaklarını araladım. Gözlerinin içine bakıyordum. Baktıkça da kayboluyordum sanki...
KORKUT KORKMAZ: Hiç birşey senin yüzünden değil. Ne yaptıysak birlikte yaptık . Anladın mı beni?
Aracı süren polis arkaya bakmadan araya girdi.
PLS.MEHMET AYDIN: HEY! Biraz sessiz olur musunuz? Şurada araç kullanıyoruz.
KORKUT KORKMAZ: Sadece kız arkadaşım duygusallaştı. Anlayışlı olama mısınız?
PLS. MEHMET AYDIN: Hayır sizler suçlusunuz.
KORKUT KORKMAZ : Sizler derken?
PLS MEHMET AYDIN : Sen birtek Onurlu bir başkomiser ve arkadaşlarını sırf firar ederek kaçan Mirayı almaya geldiğimizi sandın dimi ?
(Tavsiye edilen fon müziği: Fark fantasy music beatiful relaxing)
Miray ile bakıştık önce. Polisin dediğini idrak etmeye çalıştık. Edemedik de haliyle.
PLS.MEHMET AYDIN: Ne o ? Küçük dilinizi mi yuttunuz? Konuşsanıza.
Miray kaldıramadı. Ağlaması devam etti bu sefer ağlama krizine girdi nefes alamazcasına. En son babam... Babamla araçtayken böyle olmuştu. Kendini o kadar kaptırmıştı ki...
MİRAY ALEDAN: Ben kimseyi öldürmedim! Ben kimseyi öldürmedim! Ben kimseyi öldürmedim!
KORKUT KORKMAZ: Miray sakin ol... Sakin ol birtanem... Sen kimseyi öldürmedin.
Bu kız kimseyi öldürmedi hatta zarar vermedi. Nasıl oldu ona kaldı? Yada kim çıkardı bunu? Ama bi dakika ya... Sırf onun için mi geldik derken? Başka kim var? Neler oluyor?
Kıza sarılıp sakinleştirmeye çalışıyordum. Ne kadar işe yaramadığını hissetsemde tek alternatifim buydu şuan.
Sağ ön koltukta oturan polisle göz göze geldik. Sanırım acıdı halimize.KIDEMLİ PLS. VOLKAN VEFALI: Bu böyle olmicak çek bı benzinliğe ve kıza su al ortak.
PLS. MEHMET AYDIN: Neden almam gerekiyo? Niye merhamet ediyoruz?
KORKUT KORKMAZ: LÜTFEN... Lütfen...
Ağlayarak konuşuyordum.
KORKUT KORKMAZ: Kız nefes alamıyo. Biraz merhamet...
PLS MEHMET AYDIN: O merhamet etmiş mi?
KDMLİ PLS. VOLKAN VEFALI: Ortak çek şu benzinliğe.
Somurtarak da olsa benzinliğe çekti ve araçtan indi polis. Bir su getirdi ve biraz biraz içirttim Miraya. Az biraz toparladı. Biraz camlar açıldı ve hava aldı. Ortam sessizdi.
KDMLİ PLS. VOLKAN VEFALI: Ortak bi sigara iç sende istersen.
PLS MEHMET AYDIN: Güldürme beni. Benzinlikte sigara mı içilir?
VOLKAN VEFALI: O zaman uzun yolumuz. Sen bi tuvalete git.
PLS MEHMET AYDIN: Hayır istemiyorum.
Polis bey sinirlenmiş olucak ki araç telsizini aldı ve yerinden çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...