Videonun kapanmasıyla ıslık sesleri başladı... Işıklar Açıldı. Korkutun videosu büyük ses getireceğe benziyordu. O salon için getirmişti de. Nilayın gözü de Mirayın gözü de Korkutu arıyordu.Birisi Öldürmek birisi ise sarılmak için arıyordu. Salon adeta kopuyordu. Alkışlar ,küfür , kıyamet. Gösteri başından beri uyuyan Ardayı da Alice uyandırmaya çalışıyordu. Arda uyandığında ne olduğunu anlamadan alkışlamaya başladı. Özge ve saz arkadaşları Ağlayarak Miraya sarılmaya gelmişlerdi. Miray onlara sarılırken gözleri hala korkutu arıyordu. Aralarında bi bahtsız Cemdi. Bu video İsoya sılasını hatırlatmış ve yine krize girmişti. Cemde İsoya söve,söve sakinleştirmeye çalışıyordu.
İSMAİL CANEVİNDEN : SıLaĞ AşkııMM
CEM SERTKAYA : Senin aşkının ızdırabını s**iyim olm kalk lan!
İSMAİL CANEVİNDEN : BeN Onu Çuok SeVMİŞTİM
CEM SERTKAYA : Bende seni uyurken s**miştim. La oğlum Kalkk Korkutu bulalım.
İSMAİL CANEVİNDEN : Sılayı da bulur muyuzZ?
CEM SERTKAYA : Lan bi Korkutu bulalım da Sılayı sonra buluruz.
Zaten bu kalabalıkta birbirlerini zor anlıyorlardı. Dip dibelerdi ama bağırmak zorunda kalmışlardı. Bu Arada kalabalık arasından birbirlerini uzaktan görüp ortada buluşup sarılmak için koşan iki genç vardı. Korkut ve Miray ortada buluşup sarılmışlardı. Korkut sarıldıkta sonra hafifçe kaldırdı Mirayı ve yavaşça döndürdü
MİRAY ALEDAN : Yaptınn ! Korkut Gerçekten yaptın. İnanamıyorumm! Haaha. Hayatımın en güzel günü bu. Sadece gülmek geliyordu içlerinden.
.Yere indiğinde Miray Korkutun tam gözlerine doğru bakıyordu. Korkut sevinç gözyaşlarını tutamadı. Miray iki elini de korkutun yüzünü kapsıyacak bi şekilde koydu.Baş parmaklarıyla Korkutun gözyaşlarını sildi.
MİRAY ALEDAN : Mutluluktan akan gözyaşlarından zarar gelmez demiştin. Sen söylemiştin bunu . Sen onu diyene kadar o gözyaşını ben hiç mutluluk için dökmemiştim. Bana bu duyguyu yaşattın.
Dünya bir yana onlar bir yanaydı şuan. Sanki dışardaki kıyameti,Onları kontrol altına almaya çalışan hocaları duymuyolardı. Sadece ikisi için dönüyordu dünya.
Bir an gözler kısıldı.Burunları birbirine yasladı. Kalpler hızla atıyordu. Bir nefes kontrolü.Neydi bunun adı ? 3 harfli mi ? 4 harfli mi ? Yerli mi ? Yabancı mı ? Onu bunu bilmem ama çok güçlüydü ama evren fazla mutluluğa göz yumamazdı. Alisin evindeki sembol artık Mat siyahtı...
Korkutu bulan tek göz Miray olsaydı keşke.Korkutu Nilayın yılan gözleri de bulmuştu.Hızla çaktırmadan Korkuta yöneliyordu. Alisin gözü de Nilaydaydı onu takip ediyordu. Arda da yanından geliyordu. Cem ile İso hala Korkutu arıyorlardı. Alice gittikçe yaklaşıyordu Nilaya. Korkutla Mirayın bu heyecanlı hallerinden daha henüz bir bileşme yaşanamamış iken bir cırtlak ses onları dünyaya geri döndürdü..
Ses Nilaydandı. Kıpkırmızı olmuştu.Gözü sıyırıyordu.
NİLAY SEVMEZ : KORKUTT SENDEN SADECE 1 DOST DEĞİL SENİ SENDEN DE ALICAAĞM.
Korkuta doğru hızla koşmaya başladı .Alice uzakta kalmasına rağmen Ardayı devreye soktu ve o çatlağı durdurmasını istedi. Arda o kalabalıktan Nilaya göre daha hızlı çıksa da yetişemeyecek gibiydi. Korkutun Sese dönmesiyle onlara yaklaşan bir bıçak darbesini görmesi bir oldu. Korkut gözünü kapadı. Açtığında son anda araya giren Sezgin ve karnın boşluğundaki küçük bıçakla yerdeydi. Arda saniyelik kaçırmıştı bıçağı tutmayı . Atladı Nilayın Üstüne. Olayın yaşandığı yere yakın olanlardan gelen çığlıklar, bayılmar hocaların dikkatini çekmişti. Arda Nilayı tek eliyle kavrayıp kaldırsa da Nilay ardanın elini ısırarak toz olmuştu.Hocalar olay yerine kalabalık arasından ve meraklılar arasından sıyrılıp gelmeye çalışıyorlardı. Miray ise sadece ambulans diye bağırıyordu. Korkut Sezginin kafasını tutuyordu yerde . Sezgin terliyordu ve zorlanarak konuşmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...