Kitaptaki herşeyi kayıda aldık. Kanıtlı bir şekilde. Bizim için biraz acılı oldu o kısım çünkü hem benim Hem de Mirayın acıları vardı o kitapta. Ağlamamıza hüzünlenmemize rağmen kamera karşısında hem söyledik hem ağladık. Kayıt bittiğinde sevinç gözyaşlarımızı da eksik etmedik. Çok az kalmıştı .. Çok az ... Kayıt bitti. Şimdi ise flash diske atmak kalmıştı kayıtları. Bilgisayarı açtım ve flash diske atarken kayıtları,Miraya da bununla ne yapacağımı anlattım. Tam o sırada annem sağolsun yemek getirdi. Afiyetle onları gömerken sohbet ediyorduk.Mutluyduk...Umutluyduk.. Ara sıra gözüm onun gözüne takılıyordu ama olsundu. Babam sağolsun sağlık ocağına da gidicektik. O olmasa nasıl ikna ederdim kim bilir.. Çok geçmedi zaten . Babam girdi odaya.
MERCAN KORKMAZ : oo gençler sohbetiniz bol olsun.. Baya neşeli gördüm sizi. Yemeğinizi bitirdiniz mi ?
Başımızla onayladık.
MERCAN KORKMAZ : Tamam o zaman bulaşıklarınızı getirin ve montlarınızı giyin.
MİRAY ALEDAN : Mercan baba gerçekten , hiç gerek yok.
MERCAN KORKMAZ : Efendim ?
MİRAY ALEDAN : Gerçekten hiç gerek yok .
MERCAN KORKMAZ : Gitmişken benim kulağı da gösterelim bir anda duymamaya başladım.
Miray biraz gülümsedi. Bulaşıklarımızı mutfağa bıraktık. Annem atladı hemen.
CANSU KORKMAZ : Tamam siz bırakın ben hallederim çocuklar.
MİRAY ALEDAN : Ya öyle olur mu yardım edeyim bari.
CANSU KORKMAZ : A benim güzel kuzum.
Eliyle Mirayın çenesini sevdi.
CANSU KORKMAZ : Sonra yardım edersin. Hadi git montunu giy.
Miray mutluluktan havaya uçucaktı ama sanki zar zor yere basıyor gibiydi. Şuan annemle babam ne dese yapıcak gibiydi.
Arabaya atladık. Ben öne geçtim Miray arkaya. Sağlık ocağına doğru yola koyulduk.Bi sessizlik oluşmuştu. Yoldayken gece trafiğine kaldık. Babam dikiz aynasını Mirayı görebileceği bir şekilde ayarladı.
MERCAN KORKMAZ : Ee kızım. Bize dönen filmi anlatıcak mısın ?
MİRAY ALEDAN: Ne filmi Mercan baba ?
MERCAN KORKMAZ : Anne baban 1 kez olsun aramadı. Annen baban merak eder mi diye şüphelenmedin. Ayrıca gözünün morluğunu büyük ihtimalle onlar da biliyordu. Burda biz bizeyiz. Anlat bi sorun mu var ?
MİRAY ALEDAN: Yok hayır . Annemler evde değil.
MERCAN KORKMAZ : Öyle değil, az önce bunu uydurabildin. Eğer birisi sana bu yaptı ve söylemiyorsan kötü. Ki kötü. Çünkü dün beraberdiniz Korkutla dün neden yoktu o iz ?
MİRAY ALEDAN : Aramızda Kalıcak mı ?
Babam camları kapattı ve cevap verdi.
(Tavsiye edilen Fon müziği: Delibal Fon Müziği - Delibal Original Soundtrack)
MERCAN KORKMAZ :Aramızda.
MİRAY ALEDAN : Ben küçükken babam annemi çok dövüyordu bir gün annem dayanamayıp babamı bıçakladı. Sonra babam o hırsla bıçağı çıkardı ve anneme soktu.
Miray Ağlamaya başlamıştı ama anlatmaya devam etmek istiyor gibiydi.
MİRAY ALEDAN: İkiside ağır yaralandı ama ne fark eder ki o domuz benim annemi öldürdü... Mahkemede nefsi müdafaa olduğunu söyledi. Kravat taktığı için bile indirim aldı. Beni de babamın yanına saldılar.Eğer birşey anlatırsam anneme yaptığını bana da yapacağını söyledi ... Korktum. O günden beri içkiye de başladı . İyice içkiye sardı . Beni hep dövüyordu.. Bir yerden sonra o hayvan herif bana da dokunmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...