Her Son Yeni Bir Başlangıç

8 3 0
                                    

                                                                                   -2.SEZON BAŞLANGIÇ-

3 Ay tatilin  ve 11. sınıfın nasıl geçtiğini sizlere bir özetliyeyim. 3Ay tatilimizde hep birlikte hızlandık. Gece dolaşmaları... Bedava içki, bedava araç. Ha başka kötü işlere karışmadık . Benim merak ettiğim bu meyhane  patronunun bu durumu ne zaman fark edeceği. Fark ettiği zaman bu zamana kadar etmiş olduğu zararı  nasıl  çıkaracak ? Belkide bu alemde o kadar büyük bir balinadır ki bu zararı göremiyecek kadar kördür. Aslında adamın adamları beceriksiz. Biz kapının önünden kamyonu kaçırıp kapı önüne çekip mis gibi yükleme yapabiliyorduk. Tamam fazla aksiyon vari kabul ediyorum. Fakat bu aksiyon... Bu adrenalin, damarda dolaşan eroin gibiydi...

Bir nevi vazgeçilmezimiz oldu. Bu 3 aylık dönem içerisinde bu nasıl oldu ya diyeceğim şeyler oldu. Örnek vermem gerekirse. Fazla aykırılık,heyecan,aksiyon Mirayın içinde gizlenmiş saklanmış bir canlıyı uyandırmış gibiydi. Sanki hep olmak istediği bir karaktere bürünmüş gibiydi. 3 ayın sonunda benim ''Ay Tenli Kadınım'' diye masumiyetinden kaydettiğim kız. Saçının bir tarafını kazıtmış  saçı full koyu maviydi. Korkmayan hatta korkutabilme yolunda ilerler olmuştu. Hafiften endişelenmiyor değilim . İyi mi yapıyorum diye.  Gel gör ki onunla beraber bende eğleniyordum ekipte. Biliyorsunuz onların gülmesi = benim gülmem. Ekibin geri kısmı da bizden halliceydi. Ha bazenleri biz eğlenelim dediğimizde Arda kendini bırakıyordu havuzlara usta. Saatlerce çıkmıyordu. Onsuz gidiyorduk. Anlamadığım şekilde Alice ile İso baya yakın oldular. Allah allah bu kıza ne oldu da İsonun üstüne titrer oldu. Buna da şaşırıyordum. Alice ile ilk tanışmamı hatırladım da. Baya soğuktu. Gerçi o zaman tam tanımıyorduk birbirimizi. İsmail biraz daha Sıla etkisinden çıkmış görmek içimi ısıtıyordu da. Geri kalanları da duruma ayak uyduruyordu işte. 

11. sınıfta okulun da açılmasıyla.Biraz duraksadık. Biz 10. sınıftayta iken  bir arkadaşla mevzu yaşadığımızdan 12lerle aramız iyiydi. Şimdi 11 de iken fark ediyoruz. Eski 11 ler 12olunca bi bize atar gider yapmaya başladılar. Orman kanunlarında bölgeni rahatsız eden  varsa onu korkutmaya çalışırsın. Eski 12ler arasında ismimiz de çıkınca tehdit olduk ellam. Adımız çetecilere çıktı. Ha bıraktık öyle kalsın. Birbirimizi kolladık hep bir olduk. Taki 11.sınıf bitene kadar.

11. Sınıfı da öyle yada böyle geçtik. Geldi mi bir 3 ay tatil. Hepimiz eğlenceliyiz. Hepimiz hazır ve nazırız. İlk bombayı Cem patlattı. Bir gün çağırdı bizim mekana işte...

KORKUT KORKMAZ : Hop geldik adamım ne oldu da neymiş bu diyeceğin mühim olay.

MİRAY ALEDAN: He ya Cem Alel acele geldik.

CEM SERTKAYA : Ya diğerleri de gelsin öyle anlatayım.

Cemden sonra Aysuya sarılim dedim. Sanki peluş ayıcık gibi duruyordu. Oturmuş belli ki ağlamış Kollarını da birleştirmiş. Baya pasif bi moda almış kendini.

Miray da gitti yanına sarıldı hemen.

MİRAY ALEDAN : Oyy . Ne olmuş benim kuzumaa ? 

Ceme kafa salladım. Ne oldu senden ötürümü anlamına gelen.

CEM SERTKAYA : Ardaya gelirken içecek de getirmesini istedim. Öyle anlatıyim tadı çıksın bari.

KORKUT KORKMAZ : Kötü birşey mi var ? Aysu niye ağladı oğlum ? 

Aysu sadece Miraya sarılırken. Miray bir yandan Aysu'nun saçını okşuyor. Bir yandan Ceme bakıyordu. 

CEM SERTKAYA : Ya var . 

KORKUT KORKMAZ : E ne oldu ? 

CEM SERTKAYA : Ama yokta .

KORKUT KORKMAZ: İyi gel taş kağıt makas oynayalım. Yenersem kötü bir şey var.

Kuzgun KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin